2020. szeptember 7., hétfő

456. TESZT | BPS | Holo Series Nail Polish Laser Glitter Nail Art Varnish Polish | BP-FH15 Fantasy

 A manikűr és a képek szokás szerint időbe megvoltak, csak tovább nem jutottam ahogy szoktam.Azóta nem lett volna időm a manikűrre se így örülök hogy mikor volt egy kis időm gyors megcsináltam. Ez a negyedik lakk a négy darabos csomagomból.



Egy sötét zöld árnyalat a mostani lakk, mindegyiknek nagyon szép a holoja, én imádom, de kell is a napfény hogy szépen érvényesüljön a holoja.




A lakk üvegéről sose felejtek el képet csinálni, bár nem olyan egyszerű kivitelezni, mert csak a falon egy csíkba éri a nap a lakást így a levegőben tartom az egyik kezemmel amin van a másik kezembe meg a fényképezőgép amivel fotózom.







Alaplapra kenve két rétegben látható a körmeimen, semmi fedőlakk nincs rajta, szépen lehet teríteni a lakkot, az ecsete is pont jó, a száradását nem figyeltem, de nem mondanám nagyon lassúnak. Közepes talán lehet kicsit gyorsabb, nem volt sok idő amit vártam a második réteg felkenése előtt majd a nyomdázáskor.






Sajnos a bejegyzés írása közbe félbemaradt, majd vagy időm vagy kedvem nem volt folytatni, de most volt úgy időm, így gondoltam csak befejezem. Nyomdalakknak egy franken nyomdalakkot használtam, nem tudom mennyire látszik a képen, világos zöld akar lenni és nem fehér. Fedőlakk itt sincs rajta, hagytam önmagában mert nem hordtam, ha úgy alakul és lesz úgy időm akkor szoktam gyors elkészíteni meg fotózni.

 

Amit használtam:

 - Eveline Sensitive 8in1 total action

- BP-FH15 Fantasy

- Franken Stamping Polish by Akane

- Moyra Stamping Plate 79 - Green Leaves

 
A lakkot tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.





Ha megtetszett a lakk, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése