2015. június 18., csütörtök

10. Pinterest inspirálta

Azt hiszem ma túl sok szabadidőm volt :D harmadik bejegyzésem a mai nap :D szintén egy pinterestről lementett kép inspirált, nekem nagyon tetszett. Persze nem volt olyan egyszerű elkészíteni mint gondoltam (jobb kezemen még félkész állapotban van :D), de megéri mert nagyon szép manikűrt kapunk.













Mindegyik körmömre kentem alapozó lakkot. Hüvelyk, középső és a gyűrűs ujjamra kentem egy csillámos fedőlakot, majd díszítőcsík segítségével csináltam meg a franciás véget, majd kerültek rá a fehér pöttyök, amit nem ártana gyakorolnom :D mutató és kisujjamon 2-2 réteg van a színes lakkból. A színek nem teljesen olyanok mint az eredeti manikűrön, de nekem így is tetszik :)

Amit használtam:




  • Alaplakk: essence nail candies 07 marshfellows
  • mutatóujj: Rimel Rita Ora 880 port-a-loo-blue
  • kisujj: Rimmel Rita Ora 878 roll in the grass
  • csillámos lakk: Lovely classic Nr. 139
  • Fehér lakk: Lovely (régi) color mania Nr. 25 (nem biztos mert eléggé le van kopva )
  • Pontozó
  • Díszítőcsík/szalag
  • Fedőlakk: Seche Vite

Ami inspirált:



6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Látom nálad is pompázik a kokárdavirág :) Nálam kiírthatatlan, az évnek ebben a szakában már bozótvágóval kell a virágoskertben közlekedni :))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) háát.... anyu nagy virág mániás :D én lakk ő virág, szóval tele van a kert mindenféle virággal :D ilyenkor persze jól jön, mert jól mutat :P amúgy annyira megtetszett, hogy a lábamra is elkészítettem ( én nem szeretem a lábam lakkozni, ez azért jelent valamit :D :P)

      Törlés
  2. Igazán szépséges manikűr! :3

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett a manikűröd! ;)

    VálaszTörlés