2015. június 17., szerda

7.Körömlakkjaim bemutatása 1. essence

Arra gondoltam, hogy megmutatnám a körömlakkjaim. Én nagyon szeretek olyan bejegyzést olvasni, ahol megmutatják a körömlakkjukat, hogy miben tárolja vagy mennyi van nekik stb. Persze egyben nem tudnám megmutatni, így arra gondoltam, hogy részletekben mutatom meg. Egy helmeres fiókos szekrényben/ládában tárolom őket. Arra gondoltam, hogy fiókonként mutatnám meg, így most az első fiókot, és hogy milyen lakkok vannak benne. Bár a cím alapján nem nehéz kitalálni :D

Ebben tárolom:







Sajnos azt kell mondjam, hogy már nem sok hely van benne, így amint lesz lehetőségem veszek még egyet :D A fiókok... az elsőben essencek vanak,  2-3-4-ik fiókokban vegyesen a márkák, 5-ik fiókban a franken lakkjaim tartom, az utolsóban pedig az alap-fedőlakkokat, nyomdalakkokat, vagy amik jó nyomdázni és csak arra is használom ( már amikor használom :D ) pár körmös dolgot, a körömnyomda lemezeim máshol tartom, van 3 cipős doboz amikbe még egyéb körmös dolgot tartok. Van pár "olcsó" lakkom is amit szintén külön tartok cipős dobozban, amit kipróbáltam és jó nyomdázni azt tettem be az utolsó fiókba.

Az első fiók tartalma: 



Gondoltam csinálok így is róla egy képet :) igaz miután lefényképeztem őket már más sorrendbe kerültek vissza :D

És a lakkok:
















Próbáltam azért rendszerezni és úgy csinálni róluk képet, hogy mondjuk fedőlakkok, vagy régebbi lakkok stb... de aztán rájöttem, hogy igen sok kép lenne mire mondjuk tízesével lefotóznám a color&go lakkokat :D így végül ilyen "lépcső" szerűen oldottam meg :) A képek kint a teraszon készültek, szerencsére sütött a nap, hogy jó képek születhessenek. Ennek ellenére nem mondanám, hogy jó idő vagy meleg van :D de  a lényeg, hogy amíg a képek készültek sütött a nap :)



Remélem tetszett a bejegyzés, és akkor majd jövök a többi fiók tartalmával is :)

10 megjegyzés:

  1. Te jó ég! Miniszívroham :D én itt eltörpülök az 1 db essence lakkommal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én szeretem az essence lakkjait, ezt a mennyiséget, pár év alatt sikerült "begyűjtenem" :D

      Törlés
  2. omg! ez egy mennyország. Imádom az essence lakkokat és ekkora mennyiségben mégjobban.......ha netán valamelyik lakkod el akarod adni, nyugodtan keress fel. <3 :) <3 :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is mondhatni az egyik kedvencem, persze van pár márka ami megelőzi, de essenceből van a legtöbb lakkom :) hááát, ugye sok olyan van közte ami már nem kapható, és nem igen tudok megválni a lakkjaimtól :D de számon tartom :D <3

      Törlés
  3. Wow! Én nagyjából elajándékoztam az Essence lakkjaim felét...de nem használtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem igen tudok megválni a lakkjaimtól, így csak gyarapodni tud, persze a nem használt lakkjaimat is felhasználom, és új lakként születik újja :) imádok franken lakkokat gyártani :P

      Törlés
  4. Jajj de jó látni, hogy nem én vagyok az egyetlen "bűnös" gyűjtögető :)
    Nálam a falon vannak egy árnyékos sarokban, színek szerint sorbarendezve :))))
    Kiváncsian várom a folytatást!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, amint tudom mindig bővítem, csak mostanában a sok frankenezés miatt, a moyra holokat párszor újra kellett vennem, mert mindig elfogytak :D
      az is tetszik, csak nekem nincs sok/nagy hely a falamon ahol elférne, de gondolkodtam már rajta, hogy az is jó lenne tárolásnak :) akár ott lennének a kedvenc lakkjaim :D én is gondolkodtam milyen rendszer legyen, de úgy voltam jó lesz márka szerint :)
      amint tudom hozom, lehet hogy hamarosan, mert már gondolkodtam új bejegyzésen mert unatkozok :D :P

      Törlés
  5. Ennyi lakk és ez csak essnece? :D Nagyon szuperek a lakkok. :) Én az utóbbi időben nem vásárolok a márkától. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, tőlük van a legtöbb lakkom :) én szeretem őket, bár nem tudom mikor vettem utoljára lakkot, mostanában mindig a moyra holoira ment el a pénzem, mert mindig elfrankeneztem őket :D

      Törlés