2015. június 26., péntek

17. Franken Polish / Akane Polish

Mint a címből is kiderül most az egyik ( igazából kettő ) franken lakkom szeretném megmutatni. Az alaplakk felkenése után az egyik két a másikat három rétegben használtam, elég hamar megszáradtak a rétegek. Fedőlakkot nem használtam hozzá, nem valami bonyolult, meg semmi extra, csak kifestettem két tetszőleges színnel. De mivel nem egy boltban kapható körömlakkról van szó, hanem amit én kutyultam itthon magamnak, így arra gondoltam megmutatom külön posztban. Persze ezen a kettőn kívül van még jó pár franken lakkom, majd őket is megmutatom.















Szerintem mind a két szín nagyon szép, nekem legalábbis nagyon tetszenek. Arra már nem emlékszem mikből kutyultam, de ha valakit érdekel az szóljon, és megnézem van-e képem a lakkokról amikből kutyultam.


Amit használtam:






  • Alaplakk: eveline 8in1
  • Franken Polish / Akane Polish kékeszöldes ( nem vagyok jó  aszínmeghatározásban )
  • Franken Polish / Akane Polish arany/nude

8 megjegyzés:

  1. Fú, az arany/nude nagyon kifinomult lett, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek lettek, a kékbe egészen beleszerettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) örülök, hogy neked is tetszenek :)

      Törlés
  3. Nagyon jók, az aranyholo különösen belopta magát a szivembe, Erzsinél mindig csorog a nyálam ő még nagy arany-holo fan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök, hogy tetszik :) igen én is szeretem az arany holos dolgokat, vagy bármit ami holo :D már egy ideje szerettem volna valami hasonlót kutyulni :)

      Törlés