2016. július 21., csütörtök

102. BP - 77 és egy egyszerű manikűr

Eredetileg ezt a manikűrömet a Born Pretty oldalára készítettem (ugye a pontokért :D) de annyira megtetszett, hogy gondoltam készítek egy bejegyzést hozzá. Nem mondom, hogy egy bonyolult manikűr lenne de ennek ellenére szerintem nagyon mutatósra sikeredett.






Mivel csak a kép erejéig terveztem a manikűr viselését így ilyen félig itthon kotyvasztott félig ami az üvegbe volt lehúzhatós cuccot kentem a körmömre mint alap. Majd erre jött a két szín 2-2 rétegben majd gyorsszárító fedőlakkal kentem le. Ezután jöhetett a minta amit szintén lekentem fedőlakkal.

 A lakkokról nem írnék különösebben, biztos mindenki ismeri már őket. De tömören az ecsetük az nagyon jó, és két rétegben tökéletesen fednek, a fekete már akár egy rétegben is jó lehet, de én megszokásból kettőt kentem fel, meg szerintem úgy sokkal szebben is mutat.






Amit használtam:






  • Alaplakk: lehúzhatós alaplakk
  • RdeL Young Hollywood Fever - 03 walk of fawn
  • RdeL Young Hollywood Fever - 01 glitz & glamour
  • Nyomdalakk: Moyra Stamping Polish - SP.06
  • Lemez: BP- 77
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon bejön, én is megcsinálom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) örülök, hogy tetszik :) majd mutasd meg, hogy a tied milyen lett :)

      Törlés
  2. Veri elegánte, fiam :D Imááádom, egyszerű, de nagyszerű *-*
    És pont ezt a lemezt rendeltem meg, képzeld el. Pont azért, mert emlékeztem, hogy ez megvan neked, így tudtam, hogy biztos nem lövök mellé *^*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :D ez volt a célom vele :)Naaaa majd ha megjött szólj *-* Egyébként már ezer éve nézegettem én is a lemezt, de valahogy mindig elmaradt a rendelés, egész eddig :D

      Törlés