2016. július 29., péntek

104. Dupla nyomdás manikűr

Mint a címben is látható most egy dupla nyomdás manikűrt hoztam. Hiába az átlátszó nyomdák, nekem néha még így se sikerül minden körmömre pontosan egy helyre nyomdáznom a mintát. Nemrég ajándékba kaptam két körömlakkot amit eddig csak netes képen láttam, itthon nem tudom hol lehet kapni, pedig az alaplakkjuk a Rossmannban kapható. Gondolom ki lehet találni, hogy az Evelinről van szó, én Horvátországból kaptam ajándékba két színt és az egyiket most meg is szeretném mutatni. Visszatérve a nyomdázásra... nem tudom honnan jött, legalább is nem tudtam dönteni melyik legyen a két színből és végül gondoltam egyet és dupla nyomdázás lett. Azt kell, hogy mondjam szerintem jól sikerült, mert olyan lett és oda került ahova én szerettem volna.





Alaplakk felkenése után mind a két színből két réteget kentem fel, majd fedőlakkal kentem rá. A középső és gyűrűs ujjam lekentem folyékony latexel, hogy nyomdázás után egyszerűbb legyen a takarítás. Egyébként nem tudom miért fotóztam le azt is pedig nem szoktam na mindegy :D Majd jöhetett a dupla nyomdázás, először a fehérrel majd a feketével nyomdáztam, leszedtem a latexet majd amennyire kellett körbetakarítottam és jöhetett a fedőlakk.








Amit használtam:






  • Alaplakk: Eveline 8in1 total action
  • Eveline Cosmetics - 065
  • RdeL Young Holo Nails - #03 cute candy
  • Nyomdalakk 1.: Moyra Stamping Polish - SP.07
  • Nyomdalakk 2.: MoyraStamping Polish - SP.06
  • Folyékony latex: Moonbasa nails Liquide Nail Tape Peel off
  • Lemez: BP - L020
  • Fedőlakk: SecheVite dry fast top coat 

4 megjegyzés: