2016. július 4., hétfő

98. ManiCute - Trópusok

Ismét eltelt két hét így újabb témával jelentkezünk a ManiCute csapatával, ami nem más mint a trópusok. Én most inkább a nyaralásra összpontosítottam, már ami a manikűrömet illeti, mert nem volt kedvem bonyolult manikűrt készíteni így valami egyszerűbbet választottam. 





Kivételesen nem az eveline 8in1-et használtam, mert most volt időm csak manikűrt készíteni, így egy folyékony latex szerű bőrre valót használta, na ezt jól megfogalmaztam :D Na szóval erre a lehúzhatós anyagra lakkoztam mert másik manikűrt akartam készíteni. Mostanában több napig hordok egy-egy manikűrt ( van is kettő manikűröm befotózva amiből bejegyzést tervezek meg lesz még egy amit most szándékozok lakkozni ) így mivel időhiányban vagyok/voltam és most volt egy kis időm gyors összedobtam a manikűröm a témára.



A lehúzhatós anyagra két réteg szürkés kéket kentem majd gyorsszárító fedőlakkal kentem le ezután jött a minta és ismét fedőlakk. Nem lett egy bonyolult manikűr, de szerintem azért így is elég mutatósra sikeredet. 





Remélem így is tetszik a manikűröm, mert azt leszámítva, hogy időhiány miatt gyors összedobtam azért próbáltam mutatósra csinálni.

Amit használtam:






  • Alaplakk: moonbasa nails liquid nail tape
  • OPI - i have a herring problem
  • Nyomdalakk: Moyra Stamping Polish - SP. 06
  • Lemez:Born Pretty BP - L017 
  • Fedőlakk: Sevhe Vite dry fast top coat

Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is :)




5 megjegyzés:

  1. Cuki lett. Annyira jó ez a lemez. :) Tele van szupi mintákkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) igen, jó kis minták vannak rajta :)

      Törlés
  2. Nagyon fain mani lett,egyáltalán nem venni észre,hogy csak gyorsan összedobtad.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :) örülök, hogy nem lehet észrevenni rajta :)

      Törlés