2016. október 10., hétfő

118. ManiCute - Őszi színek

Ismét eltelt két hét, és újabb témával jelentkezünk, ami most nem más mint az ősz színei. Hiszen már hivatalosan ősz van, nekem most van egy kedvenc lakkom, most fogom felkenni másodszor, úgy hogy előtte mostam le.... Ez azért már jelent valamit :D Így őt választottam alapnak mint szín, szerintem az az igazi őszi szín.






Az alaplakk felkenése után két rétegben kentem fel a lakkot, majd színátmenetet nyomdáztam rá és fedőlakkal zártam. Pár szó az alapszínről, nagyon imádom a színét, két rétegben már jól fed,száradását annyira nem figyeltem, de mivel egy OPI lakkról van szó szerintem jó a száradási ideje. Én úgy gondolom hogy a színhatás az teljesen őszi lett, a nyomdalakkokkal együtt.






A képeken nem tudom mennyire jön át, hogy átmenetes a nyomda, de egyébként az. Igaz most kicsik a körmeim, de nekem most így valahogy jobban is tetszik. Az alapszín majd szerepelni fog egy másik bejegyzésben is amit előbb írtam meg, de az majd később fog csak kikerülni.

Amit használtam:






  • Alaplakk: Astor 5in1Base coat
  • OPI - Midnight In Moscow
  • Nyomdalakk 1.: Moyra Metal Effect - No. 301
  • Nyomdalakk 2.: Moyra Stamping Polish - SP.18
  • Lemez: BPL - 026
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat

Remélem tetszett nektek is az elkészült manikűröm, eredetileg csak két körmömre terveztem a nyomdázást, de nagyon tetszett, így mindre került.

Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is :)


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Nem feltűnő, de észrevehető, hogy átmenetes a minta, jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Akkor jó, ha észre lehet azért venni :)

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon szép lett! ezt az OPI lakkot éppen a hétvégén vettem meg. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Remélem te is annyira szeretni fogod majd mint én :)

      Törlés