2016. október 13., csütörtök

119. TESZT BPS BP - L043

Ez a lemez a virág minták miatt tetszett a legjobban, úgy gondolom hogy teljesen kihasználható, mindegyik minta tetszik róla. Biztos mindenki megtalálja a neki tetsző mintát a lemezről.  A minőségével nincs gond, így bátran tudom ajánlani. Eddig még nem csalódtam egy lemezükben sem, mondhatni egyik kedvencemmé vált. ( persze a Pet'la lemezt nem taszítja le a trónról, mert az a no. 1 kedvenc :D )




És ha már van matt-om ( nem tudom pontosan hogyan is nevezzem.... :D ) akkor azon próbáltam ki a mintákat, mint látni lehet mindegyik hibátlan, ha mégsem akkor én bénáztam :D Ugyanis próbáltam úgy felnyomdázni, hogy ne legyen semmi felesleges paca, csak a minta.





Itt is az elkészült manikűröknél tüntetem fel, hogy mit használtam hozzá.

Manikűrök:

1.




Itt még az előző lemezes manikűröm látható, nem akartam még lemosni, de mivel már elkészítettem a pillangó matricákat így gondoltam felhasználom. Nem akartam hogy feleslegesen legyen elkészítve, de mivel még nem akartam lemosni a lakkozásomat, így csak 2-2 körmömről mostam le és arra készítettem el. Egy nude lakkot használtam két rétegben ( RdeL Hollywood fever 03 walk of fawn ), majd mielőtt még teljesen megszáradt volna a második réteg ráhelyeztem a lepkéket, majd fedőlakkal zártam. Igazából valamilyen szinten passzol is, mert a piros szín amivel kitöltöttem a szárnyain a kis köröket, ugyanaz amivel a többi körmömön a piros alapszín van.


2.


Itt szintén matricát készítettem, és úgy készült a manikűröm. Itt már vakuval kellett a képet készítenem, de szerintem ennek ellenére jók lettek a képek.

-Models own Nyla Nude
-ILNP Atomic Sherbet
-Moyra Metal effect No. 304
-Freedom Pro ImPact Nails 444
-Freedom Pro ImpactPro Trends 460
-Seche Vite dry fast top coat


3.





Ez a manikűr is matricával készült, itt is folyékony latexet használtam alapnak, ami sajnos meglátszik, én legalább is látom, élőben nem ilyen feltűnő. Itt is vakut használtam, de szerintem jók lettek a képek.

-CbL Pirates of Penzance
-Zoya Blaze
-ILNP Diablo
-Moyra Stamping Polish SP.06
-Seche Vite dry fast top coat



Ha megtetszett a lemez ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig az AKAQ10 kódomat felhasználjátok, akkor 10% kedvezményt is kaptok. Persze csak teljes árú termékekre vonatkozik. Az oldalt pedig ITT találjátok, érdemes körbenézni.

2 megjegyzés:

  1. Nekem az első az abszolút favoritom! A többi is szép persze, hiszen az összeset olyan jóra meg tudod csinálni, hogy csak irigykedek T_T

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi 😍 Na majd ha jöttök megnézzük azt a nyomdázást, hogy nektek is menjen 😊

      Törlés