2016. október 24., hétfő

120. ManiCute - Csíkok

Ismét eltelt két hét és újabb témával jelentkezünk, ami nem más mint a csíkok. Én most egy olyan manikűrt készítettem amit már rég szerettem volna, nem teljesen "csíkos" de még bele tartozik a témába szerintem. 











Három színt használtam, a két középső körmöm átmenetet lakkoztam, majd arra díszítőszalagot ragasztottam a színek elválasztásánál.És a díszítőcsíkot használtam a lakkok felkenésénél is, hogy a vonalak egyenesek legyenek. A többi körmöm a legsötétebb színnel kentem le két rétegben, elég lett volna már egy réteg is, de a kettő az igazi. Persze mindezt alaplakk felkenése után tettem, és a végén fedőlakkal zártam.







Amit használtam:





  • Alaplakk: Astor 5in1 base coat
  • Sally Hansen xtreme wear - 490 First Blush
  • Sally Hansen xtreme wear - 165 Pink Punk
  • Sally  Hansen xtreme wear - 160 Cherry Red
  • eBayes díszítőcsík
  • Seche Vite dry fast top coat


Remélem tetszik az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem. :)




4 megjegyzés:

  1. uh ez a két sally hansen rózsaszín valami álom! *.* főleg így együtt! a Manicute meghívásos amúgy? vagy hol lehet rá jelentkezni? :)

    VálaszTörlés
  2. Szuperek együtt ezek az árnyalatok. :3

    VálaszTörlés