2017. június 19., hétfő

150. ManiCute - Trópusok

Ismét eltelt két hét az előző téma óta, mindig várom a következő témát.... csak sajnos nem mindig van rá időm időben elkészülni... na de most igen. Előző este mondom másnap ManiCute készítek manikűrt mert pont volt rá időm is.




Mikor megláttam a kezdőképet már tudtam, hogy ilyen manikűrt akarok készíteni. Persze este mikor nekiálltam erről teljesen megfeledkeztem és közben másik manikűr ötlet lett a fejemben. Matricát készítettem amihez persze türelmetlen voltam, kicsit vastag is lett meg nem is tetszett így végül... :D majd ránéztem a csoportra meg a kezdőképre és akkor eszembe jutott, hogy nekem más manikűr ötletem volt.. így gyors lemostam és nekiálltam azt megvalósítani :D

Ez volt az első változat a matricás :)



Talán képen nem lehet úgy látni rajta, hogy vastag lett a matrica. Ezt leszámítva tetszett az elkészült manikűröm :)

A másik változat, ezt már úgy terveztem, hogy hordani is fogom... persze kicsit sikerült túl takarítanom... de reggel megpróbáltam orvosolni amennyire sikerült :)




Persze a szokásos minyonom bent felejtettem és már lusta voltam bemenni érte, így a fedőlakkos üveggel készült a kép :D

Az alaplakk felkenése után egy réteg fehér lakkal festettem ki a körmeim, majd szivaccsal elkészítettem az átmenetet ( persze kentem a bőrömre latexet) amit fedőlakkal zártam, hogy egységes legyen majd nyomdáztam rá, és ezt is fedőlakkal zártam majd jöhetett a takarítás.

Amit használtam:





- Astor 5in1 Base Coat
- Moyra Stamping Polish SP.07
- Moyra No. 88
- Catrice 800 Heavy Metallilac
- essence colour & go 118 little miss sunrise
- essence coloure &go 145 flashy pumpkins
- Moyra Stamping  Polish SP.06
- Bundle Monster BM-S303
- Seche Vite dry fast top coat

Mivel most ilyen picik a körmeim a narancs essence persze az átmenetben nem is látszódik :D de mivel használtam így belevettem őt is, illetve végre kipróbálhattam a Bundle Monster lemezemet is :)


Remélem azért tetszett nektek az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem :)


7 megjegyzés:

  1. uh nagyon jó lett, igazi miami feeling *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó mindkettő, nekem az első picivel jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nekem is tetszett volna ha nem lett volna vastag az a matrica :D De annyira zavart, hogy nem bírtam ki és le kellett mosnom

      Törlés
  3. hű nekem mind a két változat nagyon tetszik. *-*

    VálaszTörlés
  4. Azta, csúcsszuper!!!! A második tetszik jobban most, imádom :)

    VálaszTörlés