2017. június 26., hétfő

151. Manikűrvadász 33. forduló

Elérkeztünk a Manikűrvadász 33. fordulójához, mindig izgatottan várom a következő fordulót, hogy majd vajon kit kapok páromul kitől kell vadásznom, illetve tőlem vajon ki fog. Most egyből két manikűrt ki is választottam, amiből végül egy lett :D Elkészítettem, majd annyira tetszett, hogy maradt így a második választott manikűrt amit el akartam készíteni elmaradt. De majd egy másik alkalommal egy külön bejegyzésben. :)





A mostani házigazda Andi a ZsebBoszi blog írója, innen is köszi a szervezést. A kezdeményezést pedig Bella, bár szerintem ezt már mindenki tudja aki ismeri a manikűrvadászt. :) Tőlem Dorcy fog vadászni, az ő blogját nem igazán ismerem, de amint lesz úgy több időm biztos át fogom nézni :) Én Dórától vadásztam és nem először, az ő blogját már régebbről ismerem és ha időm van akkor olvasom is. :)



Eredeti tervem az volt, hogy ezt a manikűrt elkészítem lemosom és a másik manikűrt fogom hordani... na elkészültem vele, de annyira tetszett, hogy nem bírtam lemosni. :D Végül a tervezett két manikűr helyett egy lett. A holo fedőlakkot leszámítva mindegyik termék meg van nekem is, így ugyanazokat használtam.




Az alaplakk felkenése után a két középső ujjam körmét egy nude lakkal festettem ki, a többit pirosra. Mind a kettő lakkból két réteget kentem fel, majd fedőlakkal zártam. A két középső ujjam körmére nyomdáztam a választott mintával, utána holo fedőlakkot kentem amire még került egy réteg fedőlakk.

Amit használtam:





- Astor 5in Base Coat
- essence the gel nail polish 05 sweet as candy
- Moyra gel look No. 904 Virginie
- Moyra Stamping Polish SP.02
- Moyra Stamping Plate 03 Ornaments
- essence effect nail polish 22 i ♥ magic
- Seche Vite dry fast top coat


Remélem tetszik az elkészült manikűröm, és persze ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.:)






15 megjegyzés:

  1. Mind a levadászott, mind az újraalkotott változat nagyon csinos! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, tök jót választottál :) Remélem neked is tetszeni fog amit tőled vadásztam! Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Igen nagyon tetszett a te manikűröd is amit készítettél :)

      Törlés
  3. Nem vagyok nagy pirosas, de annyira csúcs mindkettő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem viszont a kedvenc színem, és most jöttem rá, hogy mostanában nem nagyon készítettem piros manikűrt :D Köszi, örülök, hogy tezszik :)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, nem csodálom, hogy nem mostad le egyből! (-:

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett, ez az essence fedő meg irtó szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ugye, pedig elsőre meg se akartam venni, hogy van már hasomlo fedőlakkom... de végül örülök, hogy még is megvettem :)

      Törlés
  6. Ahh de jó, ez a holo fedő cucc nagyon mutatós rajtuk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen, nagyon fel tud dobni akár egy sima lakkozast is :)

      Törlés
  7. Csodálatos lett! Én odavagyok érte. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Örülök, hogy ennyire tetszik :)

      Törlés