2020. február 10., hétfő

326. TESZT | Avon mark. Gel Prism | Amplifed, Black Magic, Luna Glow

Nagyon régóta nem volt bejegyzésem, pontosabban November 19-én került ki az utolsó bejegyzés. Tudtam, hogy nem lesz úgy időm ezért kihívást nem is indítottam, illetve tesztelni valóm se volt éppen. Most lett tesztelni való, igazából vagy 2-3 hete elkészültek a manikűrök, csak tovább nem jutottam vagy ha időm volt kedvem nem, na de most itt vagyok. Lesznek bejegyzések, 4 mindenképp annyi bejegyzéshez már vannak manikűrök, csak kép szerkesztés és bejegyzés írás van vissza. Meg ezen kívül egy lemez van ami az egyik tesztcsomagomból vissza van tesztre várva, és most ért ide egy teszt csomagom amiben egy transzferfólia van és 4 lemez ami 5 bejegyzést takar, lesznek bejegyzések, minden azon múlik hogy lesz időm és persze kedvem is a teszteket csinálni majd a képeket megszerkeszteni és megírni a bejegyzést.


 Olyan régen írtam már bármiről is, nem csak teszt hanem "sima" bejegyzést is, hogy hirtelen nem is tudom hol kezdjem.

Már egy ideje nálam voltak a lakkok mire eljutottam oda, hogy le tudjam tesztelni, majd pár hétbe telt mire a képeket is sikerült átnézni mert tudtam még mást is tesztelni majd elkezdtem ehhez a bejegyzéshez a képeket szerkeszteni meg bejegyzést írni.. majd megint egy hétig nem jutottam sehova, de most szeretném befejezni illetve majd a többit is ahogy eljutok meg lesz időm is meg kedvem is megcsinálni.

Amplifeld






Mivel ennyi idő eltelt mióta elkészült így nem emlékszem pontosan miket is használhattam vagy hogyan. Ami biztos lehúzhatós alap, két réteg a színből és gyorsan szárító fedőlakk. A lakkal nem volt gond azt azért megjegyeztem volna, két rétegben fed, a száradást nem figyeltem mert sajnos arra nem lett volna időm, hogy azt is leteszteljem ezért gyorsan szárító fedőlakkot használtam hozzá.



 Manikűrt is készítettem hozzá, ezt most össze is kötöttem egy lemez tesztjével ahogy szoktam ha úgy jön ki. Így ide is lett manikűr, illetve oda meg az alap, hogy mit kenjek a minta alá, milyen lakkot használjak.

Black Magic



 Itt is két rétegbe kentem fel, szerintem kicsit galaxysos lakk, a csillogós részecskék miatt, nem holo de nem is csillám, szerintem nagyon szép.



Nem is tudtam volna hozzá más mintát elképzelni mint valami galaxy témájút, szerencsére a tesztelni való lemezen volt is ilyen minta.

Luna Glow



Szintén két rétegben van a körmeimen, nekem mind a három árnyalat nagyon tetszett, két rétegben kentem fel. Lehet picit átlátszott a körömvégem, de engem ez nem zavart, akit zavar vagy fehérebb mint az enyém annak valószínű kellene a harmadik réteg is, de nekem elég volt a kettő.



Ehhez a szinhez olyan mintát választottam ami épp jobban tetszett a lemezről, csak azt tudtam hogy fekete lesz a minta.

Nekem mind a három manikűr tetszett amit elkészítettem, ha nem így lett volna akkor nem kerül ki, mert akkor lemosom és addig nem is teszek ki amíg nem készítek olyat amivel elégedett vagyok.

A lakkokat az avontól kaptam tesztre, de ez nem befolyásolta a véleményem, én nagyon szeretem az avon lakkokat, már előtte is voltak a márkától lakkjaim.

Ti szeretitek az avon lakkokat? Szoktatok beszerezni? Melyik a kedvencetek?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése