2020. február 24., hétfő

328. TESZT | BPS | 春の歌-l079

Mindig is tetszettek a márványos körmök de én sose készítettem, ami nem nyomdával készült azt túl időigényesnek gondoltam, lemezem meg nem volt, így sose készítettem. De most egy olyan lemezt kértem amin volt ilyen minta és nem bántam meg.



Mint írtam márvány minták találhatóak a lemezen, szerintem nagyon szuper manikűrt lehet bármelyik mintával készíteni, én itt négy mintát használtam fel, általában hármat szoktam.


Ez lenne a lemez, szerintem mindenki megtalálja rajta a neki megfelelő márvány mintát, szokás szerint három manikűr készült a lemezhez.

1. Manikűr:







 Eredetileg ezzel a lemezzel terveztem kezdeni, akkor még nem voltak itt az avon lakkok, csak elfogyott a fehér nyomdalakkom és amit terveztem nem sikerült, így végül félretettem a tesztelést, de közbe megérkezett a fehér nyomalakkom.

Eredeti tervem is valami ehhez hasonló manikűr volt csak rétegezve, de nem volt úgy időm, így másképp oldottam meg. Nude alap maradt (Moyra Gel Look No, 989 Imane), arra jött a fehér minta (Born Pretty Stamping Polish 4#) de mivel üresnek éreztem úgy még a mintát de másik színnel nem akartam rá dupla nyomdázni, így egy franken lakkommal oldottam meg, csillámokat tettem az üres részekre, így már jobban tetszett, majd fedőlakkal kentem le. (Seche Vite)


2. Manikűr:






Ez a manikűr annyira kedvenc lett, hogy azóta kétszer is elkészítettem ( jelenleg is ez van a körmeimen). Itt egy rétegben kentem fel a lakkot, de rendes lakkozásba készítve inkább két vékony réteget szoktam. (Moyra Gel Look No. 932 Justine) Erre dupla nyomdáztam, először az arany nyomdalakkal (Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN01/In fire) majd fekete nyomdalakkal (Moyra Stamping Polish SP.06) ezután jött a fedőlakk (Seche Vite)

3. Manikűr:


Fényes







Ennél a manikűrnél az alap szín egy Moyra lakk (Moyra Gel Look No. 926 Odette) mint az előző kettőnél is, mivel ezeket nemrég szereztem be, így gondoltam egyúttal ki is próbálom őket. Ennél a maniűrnél két mintát használtam és ezüst nyomdalakkal készítettem a mintákat. (Moyra Stamping Polish SP.08) Ezt lekentem fedőlakkal (SecheVite), majd a képek elkészítése után lekentem matt fedőlakkal is.

Matt






A matt fedőlakk amit használtam a trend it up uv powergel matte top coat fedőlakkja volt.




A lemezen jelölt mintákat használtam a manikűröknél.


A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



  
Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése