2020. február 18., kedd

327. TESZT | BPS | Nicole Diary - 090

Az előző avonos bejegyzésem nem most volt, ide csak a lemez hiányzott ami valahogy elmaradt és nem másoltam át a laptopra, azon kívül mindegyik képe megvolt, csak nehezen szántam rá magam hogy rátegyem.



 Nagyon megszerettem a Nicole Diary lemezeit, így sokszor szoktam ezt a márkát kérni,nagyon sok a választék belőle és nagyon jó minőségűek a lemezek. Szerintem mindenki megtalálja a stílusához valót vagy amilyen minták neki tetszenek.



Három manikűrt készítettem amit az avonos bejegyzésben már látni lehetett.

1. Manikűr







Az alapja egy avon lakk az amplifed árnyalat, két körmömre nyomdáztam fehér nyomdalakkal ( Moyra Stamping Polish SP.07), majd mindegyikre fedőlakkot kentem. (Seche Vite)


2. Manikűr






Az alap egy avon lakk a BlackMagic árnyalata, erre nyomdáztam egy ezüst nyomdalakkal (Moyra Stamping Polish SP.08), ezután fedőlakkal kentem le. (Seche Vite)


3. Manikűr









Itt is egy avon lakk az alap a Luna Glow árnyalata, erre nyomdáztam egy fekete nyomdalakkal(Moyra Stamping Polish SP.06), ezután fedőlakkal kentem le. (Seche Vite)

 Mindegyik manikűrnél a Moyra Stamping Series Liquid Tape börvédőjét használtam, és arra készültek a manikűrök.


A lemezen jelölt mintákat használtam a manikűröknél.


A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.




  Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése