2018. augusztus 29., szerda

205. TESZT | BPS Daisy BP-X38

Ismét választhattam tesztelni valót, most igyekeztem nem egy évvel megcsúszni vele, így amint ideért neki is álltam. Szokás szerint lemezt választottam, most mást nem is, csak öt kis szögletes lemezt. Lemezenként pedig két manikűrt készítettem/készítek.


Nagyon szeretem a virágos mintákat is, így ha látok valami agyon tetszetős lemezt mint ez is egyértelmű hogy bekerül a listába.





Két mintát választottam a lemezről, bár mindegyik minta nagyon tetszik. Az a két minta amit választottam teljesen jól működik, így gondolom a többi is. Nekem egyik kedvenc lemezmárkám lett a Born Pretty, így csak ajánlani tudom őket, kicsi kerek, kicsi szögletes, nagy. Nálam mindegyik amim van jól működik.

1. Manikűr:






Az alapja egy szürke franken lakk, aznap kevertem mikor nekiálltam tesztelni, így legalább ki is tudtam próbálni. Nyomdázni a Lovely egy régi kiadású lakkjával nyomdáztam,  matt fehérrel, arra nem emlékszem, hogy fedőlakkot használtam-e.

2. Manikűr:






Ennél a manikűrnél alapnak egy Loreal lakkot használtam, a 330 fuchsia palace árnyalatát, nyomdázni pedig a superchick rum-billie lakkját használtam, ha jól emlékszem fedőlakkot itt nem használtam.


Mint látható én imádok nyomdázni, még anno az essence nyomdázójával kezdtem, emlékszem is igen ritkán szántam rá magam, mert azzal szenvedés volt a nyomdázás... de rátaláltam a moyou meg petla lemezekre majd a born prettyre is, van moyra lemezem is, azóta imádok nyomdázni.





Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezmény is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

2 megjegyzés:

  1. Ez a nyomdalemez nagyon kis különleges, ezek a virágok nagyon tetszenek. Bár sajnos, mivel nekem pici a körmöm, nem mutatnának jól rajta ezek a nagy minták, de a te körmeiden nagyon megnyertek. *3* Főleg az első nyomdázott minta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a kis körmöm is szépen mutatna egy egy minta kis részlete, majd ha jössz ki is próbáljuk :) Köszi, örülök hogy tetszik :)

      Törlés