2018. november 5., hétfő

226. Kihívás | Őszre hangolódva 3. Színátmenet

El is érkeztünk a következő fordulóhoz ami nem más mint az színátmenet. Sokat gondolkodtam milyen legyen az átmenet, majd végül úgy döntöttem, hogy az a cukorka candy cane, annak az átmenetét készítem el, mindig is szerettem volna valami azzal kapcsolatos manikűrt, így most eljött az ideje.




Alaplakk felkenése után elkészítettem az átmenetet mosogatószivaccsal, majd arra kentem fedőlakkot, utána pedig egy franken lakkomból kentem rá egy réteget.





Üresnek éreztem, kellett még rá valami, de mivel ilyen mintám nincs, így a nyomdázást kizártam, mert én úgy voltam vele ha bármi mást nyomdáznék rá elveszne a lényege amit szerettem volna elérni az átmenettel. Kivételesen alaplakkot használtam mert nem szerettem volna, hogy az átmenet miatt véletlen a bőrömre kent latex és a körmömre kent összeérjen és akkor véletlen az is lejöjjön. Így végül eszembe jutott az egyik holo csillámos fedőlakkom és végül azt kentem rá. Így már jobban tetszett az összhatás.

Amit használtam:


- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN04/Pure
- essence the gel 38 love is in the air
- essence colour & go 145 flashy pumpkin
- Moyra Stamping Series folyékony bőrvédő liquid tape
- Seche Vite dry fast top coat
- Franken fedőlakk


Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.





4 megjegyzés:

  1. jó kis átmenet lett :) én kések a fordulóval, de majd érkezem!! hogy érted ezt az alaplakk dolgot? ha nem kentél volna, akkor a latexel együtt lejönne az átmenet is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Rendben, várni fogom :) hát úgy hogy rendes alaplakkot kentem, mert azt kenem lehúzhatós alapnak amit a bőröm köré keneky ha pl valahol veletlen összeér akkor az is jön vele együtt...

      Törlés
  2. Szerintem is jó lett, tényleg a cukorkát juttatja eszembe. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,örülök akkor hogy sikerült eltalálnom amit kellett :)

      Törlés