2018. november 19., hétfő

230. Kihívás | Őszre hangolódva 5. Sál

El is érkeztünk az utolsó előtti témához ami nem más mint a sál, nem is tudom miért választottam ezt témának mivel nem vagyok egy sálas típus. Egy szem sálam van amit hordok ha muszáj, na de ha már belevettem akkor készültem is rá. Szép lenne ha a saját kihívásomra nem készülnék :D




Mivel az előző téma a kedvenc szín volt és az nekem a piros, illetve a sál is amim van piros így valamit ki kellett találnom hogy mit készítsek a két témára, de sikerült.




Csak ez a két kép sikerült jól, volt még ami nem volt rossz, na de azokon nem látszódott a minta.... Remélem nem csak én látom mert tudom mit kell nézni.

Nem bonyolítottam túl, azt tudtam, hogy valami piros alapot akarok meg mintát rá... ami végül szintén piros lett. Kentem rá fedőlakkot na de én úgy egyáltalán nem láttam a mintát, majd lekentem matt fedőlakkal, hát úgy egy fokkal jobb volt.

Amit használtam:






- Moyra Stamping Series folyékony bőrvédő Liquid Tape
- Cbl Dance with the Devil
- essence Metal Shock sealing top coat
- Moyra Stamping Polish SP.02
- Seche Vite dry fast top coat
- trend it up uv powergel matte top coat


Remélem tetszett az elkészült manikűröm és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.


2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett! Élőben biztosan jobban látszott a minta, de nekem azért tetszik, mert tényleg érzékelteti, hogy nem mintás a sál, csak ilyen finom, kötött anyag. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, hát élőbe se jobban, valami olyasmi volt acélom, csak azt hittem jobban fog azért látszódni, de sebaj :)

      Törlés