2018. november 26., hétfő

232. Kihívás | Őszre hangolódva 6. Madarak

El is érkeztünk a kihívásom utolsó fordulójához ami nem más mint a madarak. Nem is tudom talán egyszer készítettem már madaras manikűrt, szerencsére van madaras mintám. Kézzel biztos nem tudtam volna megrajzolni :D A mintán gondolkodtam milyen legyen, mert van egy olyan mintám ahol sok apró madár van, fele teli fele üres.... meg egy másikon egy egy darab madár amint ül az ágon, az előtte levő mintán ahol sokan vannak épp repülnek.... Na de mindjárt kiderül melyiket választottam :D




Mikor lakkoztam épp borongós idő volt így lakkot is ahhoz választottam, egy szürke holo lakkot, és arra nyomdáztam a madarakat feketére amit fedőlakkal zártam.


Nem lett egy túl bonyolult manikűr, de nekem végül tetszett a végeredmény és hordtam is.




Egyik kedvenc lakkom kentem fel, erre általában hópelyheket szoktam nyomdázni, most is leginkább azt tudtam volna elképzelni... így nem kizárt hogy a téli hangulat kihíváson a hópehely mintánál ez lesz az alap majd... na de addig majd úgy is meglátom mihez lesz kedvem is.

Amit használtam:



- Eveline sensitive  8in1total action
- Picture Polish Winter
- BP-75
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN03/Throne
- essence metal shock sealing top coat
- Seche Vite dry fast top coat


Ez lett volna az én manikűröm a témára, remélem nektek is tetszett. És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


4 megjegyzés:

  1. tényleg nagyon szép ez a lakk, jó kis manikűr lett. eleinte én is valami hasonló mintára gondoltam, de aztán megláttam pinteresten egy manit :D ja, és kivételesen nem késtem a fordulóval, jeah! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök hogy neked is tetszik :) Közben meg is néztem :D

      Törlés
  2. Szerintem nagyon jó lett! Nekem is nagy kedvencem a Winter lakk. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Nekem is egyik kedvenc lakkom :)

      Törlés