2018. november 12., hétfő

228. Kihívás | Őszre hangolódva 4. Kedvenc szín

El is érkeztünk a követező témához ami a kedvenc szín. Most a szokásosnál is hamarabb elkészültem az aktuális manikűrömmel, gondolkodtam mit kéne... mert a kedvenc színem a piros, ez utáni téma a sál, egy szem sálam van ami piros... így kicsit bajban voltam mit kéne... Majd végül eszembe jutott valami, ezt a manikűrt egyszer már elkészítettem, gyors visszakerestem és úgy döntöttem, hogy azt készítem el a témára.




Persze úgy készítettem a manikűrömet, hogy hordom, még most is rajtam van ( egy hét múlva lesz aktuális a téma ), tegnap készítettem, és mivel közben kitaláltam, hogy mit szeretnék így azt készítettem el, amíg nem lesz muszáj biztos nem mosom le.






Alaplakk felkenése után két rétegben kifestettem egy avon lakkal a körmeim, egyik kedvenc lakkom lett. Majd a gyors száradás érdekében lekentem gyorsan szárító fedőlakkal, majd körbe a bőröm folyékony bőrvédővel, mindig így szoktam mert mire a bőrvédő megszárad a fedőlakk is. Majd jöhetett a minta, mostanában áttértem arra, hogy amint rákerül a minta a körmömre már szedem is le a folyékony bőrvédőt, miután minddel megvoltam jöhetett a letakarítás ami még is maradt. Mivel sajnos a seche vite tompítja a holot illetve van hogy a színén is kicsit módosít, eszembe jutott hogy van egy essence fedőlakkom ami a porokhoz van kitalálva. Úgy még nem próbáltam amire eredetileg való... de mivel vízbázisú gondoltam teszek egy próbát, azzal kentem le a minta után és majd arra  a fedőlakkot, úgy megmarad a holo szépen. Ezentúl az olyan lakkokal így csinálom aminek tompítja a seche vite a holoját. És úgy vettem észre sokkal fényesebb a hatása is a végén így.

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Avon True Colour Plum Dazzle
- Suerchic Laquer Rum-Billie mint nyomdalakk
- essence metal shock sealing top coat
- Seche Vite dry fast top coat
- Moyra Stamping Series Folyékony bőrvédő liquid tape
- BP-L084


Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a manikűröd! (-: A fedőlakk jó ötlet, nekem is van egy hasonló Essence, legközelebb kipróbálom ezt az ötletet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Szerintem egy próbát megér :)

      Törlés
  2. nagyon szép mani lett, én mondjuk a barnás árnyalatokat annyira nem kedvelem, ha nem muszáj nem hordom sokáig. ez az essence fedő nincs meg, de egy előző vízbázisú fedőlakkja igen, és ha én arra bármi mást kenek, felrepedezik. ezzel nincs ilyen problémád? :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, ez inkább sötét bordó árnyalat mint barna, bár lehet a minta miatt látszik inkább barnásnak, kimondott barna lakkom nekem se sok van. Ezzel nem volt ilyen problémám szerencsére.

      Törlés