2018. december 1., szombat

233. Kihívás | December színei - Ezüst

Bella idén is elindította a minden évben szokásos december színei kihívását, csak mivel azt láttam már nem aktív blogolás terén azt hittem nem fogja, így indítottam egyet. Ha sikerült akkor a sajátomon kívül az ő kihívásán is részt fogok venni, ha minden összejön és sikerül alkotnom a témáira. Egyből az elsővel itt is vagyok, szerencsém volt, mert én csak akkor tudok készülni ha előbb megcsinálom és sose tudom előre mikor milyen lesz a napom lesz-e időm rá vagy sem, alszik-e a gyerkőc és mennyit vagy nem alszik. Amennyire néztem lesz majd mikor egymás utáni napokon van a két kihívás...  majd igyekszem ahogy tudok. Nyilvánvalóan a saját kihívásomat majd előrébb veszem ha választanom kell a kettő közül melyikre alkossak... na de remélem sikerül mind a kettőre készülnöm.





Sajnos eljött az az idő, hogy vakuval kell képet készítenem. Általában egész nap esik az eső de legalább be van borulva és esőre áll, próbáltam vaku nélkül is de az nem lett az igazi. Visszanéztem azokat a manikűröket amiket készítettem mikor a téma aktuális volt, ami 2015 volt, akkor kezdtem a blogot, így én a 2014 évben még nem vettem részt rajta. 2016-ban pedig azért nem mert akkor született meg a kislányunk, de most mindenképp szeretnék, ha kijön úgy az időmből hogy tudok készülni. Első témára szerencsére sikerült ( ma 26-a hétfő van és 1-én szombaton lesz aktuális, de nekem hétfőn lesz a saját kihívásom első témája és arra még nincs manikűröm)

Első verzióm nem úgy sikerült így mást találtam ki amivel már elégedett is voltam.







 Mivel nem terveztem hordani lehúzhatós alapot kentem, majd három rétegben az avon lakkot, majd a két középsőre nyomdáztam. Eredetileg utána egyből készülni akartam a saját kihívásomra is manikűrrel... ha nem ébred fel a gyerkőc :D

Amit használtam:





- Moyra Stamping Series folyékony bőrvédő liquid tape
- Avon mark. Gel Shine Holographic Capture
- essence metal shock sealing top coat
- Seche Vite dry fast top coat
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN04/Pure
- Pet'la Plate flake no more ( a minta alsó felét, mert az elég volt a körmeimre )

Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne feljtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.





4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! (-: Az ezüstöt egyébként is kedvelem. (-:

    VálaszTörlés
  2. igen, kicsit sűrűn vannak így a fordulók, de szeretnék mindkettőn játszani, úgyhogy előre készülök én is :) nagyon szép mani!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen egy kicsit, most még ez meg a következő nem, de a többi egymás utáni napokon lesz, csak így tudom elkészíteni mindkettőre ha előre megcsinálom, zöldig megvagyok bejegyzéssel is, arany manikűröm is van de nem tetszik így ha lesz időm készítek másikat, majd a csillogó van vissza. Sajátomnál a mikulás témára vagyok még meg :) Köszi szépen örülök, hogy tetszik :)

      Törlés