2018. december 21., péntek

242. Kihívás | December színei - Zöld

Én teljesen abba a tudatba voltam, hogy ezt a bejegyzést már megírtam... de mégse. Bár így is előrébb vagyok vele szerencsére, de jobban szeretem ha kész a manikűr ha a bejegyzést is meg tudom írni hozzá, így biztos időben megleszek vele.




Ennél a manikűrnél voltam úgy, hogy akartam valami halvány zöldet vinni a két középső körmöm azzal fessem ki... na de az elmaradt, de nem is baj mert így az végül a saját kihívásom karácsony témára lett elkészítve.






Mivel elvittem az összes Born Pretty nyomdalakkom ( azért olyan sok nincs egyébként ) így be tudtam vetni ezt a lakkot.  Itt is lehúzhatós alappal kezdtem majd 1-1 réteget kentem fel a színekből, a holora kentem az essence fedőjéből, illetve a nyomdázottra is, rendes fedőlakkot itt nem is használtam. Eredetileg csak a középső körmeimre akartam nyomdázni, de megtetszett így a többi körmöm is kapott a nyomdalakkból amit alapszínnek kentem fel a két középső körmömre.

Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- il était un vernis My Area of Expertise
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-AC06/Ariel Mermaid
- essence Metal Shock Sealing top coat


Ez lett volna az én manikűröm a témára, remélem nektek is tetszett. És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése