2018. december 10., hétfő

236. Kihívás | Téli hangulat 2. Mikulás

El is érkeztünk a kihívásom második fordulójához ami nem más mint a mikulás. Első próbálkozásra mikulás sapkát készítettem, de végül az nem lett jó így mást találtam ki. Pinteresten nézelődtem ötlet után majd találtam is és elkészítettem.




Ezt úgy készítettem, hogy hordom is, ez volt az utolsó amit elkészítettem. A két középső körmöm leszámítva két réteg piros lakkal kentem ki, alaplakk után erre jött az essence fefőlakkja majd rendes fedőlakk. 






A középső körmömön celluxal készítettem el a felső piros részt, a  fehér részt pontozóval és a born pretty fehér nyomdalakkjával, a szeme born pretty fekete nyomdalakk. Az orra pedig a born pretty fehér nyomdalakkja és egy colour alike piros lakk keveréke, szüleimnél voltunk és rózsaszínt nem vittem :D A gyűrűst kifestettem ugyan úgy mint a többi simát, majd egy kis csalással egy lemezzel amin van vonal minta próbáltam megcsinálni a fehér középső vonalat ami sok lett, de így is másodszor kezdtem újra... a lenti fehéret a lakk ecsetével csináltam, a fekete részt szintén a nyomdamintával, majd az arany csatot pontozóval, fedőlakk mindkét díszített körmön van.

Amit használtam:





- Eveline 8in1 Sensitive total action
- Masura 1013
- essence metal shock sealing top coat
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN04/Pure
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN03/Throne
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN01/In fire
- Seche Vite dry fast top coat
- Colour Alike mfV 
- Moyou London Pro Collection - 02
- eBayes pontozó


Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

2 megjegyzés: