2018. december 6., csütörtök

235. Kihívás | December színei - Piros

El is érkeztünk a második fordulóhoz ami nem más mint a piros, visszanéztem az előző évre akkor részt vettem, hogy akkor miket csináltam, először úgy voltam ugyanazokat... majd végül úgy hogy még sem.  A piroshoz bégül sikerült ugyanazt :D na jó nem teljesen, mert itt más a piros alapszín meg a nyomda színe is.




Az előző erre a témára készített manikűröm, a képre kattintva megnyitja  a bejegyzést is.




És amit most készítettem.






Itt is lehúzhatós alapra készítettem el a manikűrömet, majd egy réteg pirosra festettem ki, erre jött az essence fedőlakkja majd a minta és arra rendes fedőlakk. Nem lett egy túlbonyolított manikűr, de szerintem mutatósra sikerült.

Amit használtam:





- Moyra Stamping Series Liquid tape
- il était un vernis Curtain Call
- essence metal shock sealing top coat
- Seche Vite dry fast top coat
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN01/In fire
- BPL-032


Ez lett volna az én manikűröm, remélem nektek is tetszett. És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


3 megjegyzés:

  1. csinos a manikűr, karácsonykor imádom a piros-arany kombót :) és a lehúzhatós alap az melyik? a moyra? :O

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Nekem a piros a kedvenc színem :D Igen ami a képen is van :) Thémixem van de az nem vált be, nálam nem működik :/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! És az alapul használt IEUV lakk is csodás! (-:

    VálaszTörlés