2018. december 3., hétfő

234. Kihívás | Téli hangulat 1. Hópehely

El is érkeztünk a téli hangulat kihívásom első állomására ami nem más mint a hópehely, ezután lesz a mikulás. Így visszagondolva lehet fordítva kellett volna mert ez közelebb van időpontilag ténylegesen a mikuláshoz, na de már csak nemrég jutott eszembe.... Nem akartam már utólag bekeverni hogy felcseréljem. Ezzel párhuzamosan ott van Bella december színei kihívása is, ha minden jól megy tudok készülni mind a két kihívásra, Belláéból már csak az utolsó téma van vissza a csillogó, illetve lehet az aranyra még másik manikűrrel készülök, addig kiderül, nem vagyok teljesen elégedett a manikűrömmel amit a témára készítettem, a sajátomnál  a mikulásra van még meg a manikűröm.




Mindegyik témához amire már van manikűröm csak a képszerkesztés és bejegyzés írás van vissza. Na de a hópehely, most ez a témánk, mindegyik témára amire manikűrt készítek úgy gondolkodok, hogy ne ütközzön a másikkal mondjuk színnel, hogy most ilyen színnel készítem de majd a december színei kihívásnál meg az a szín lesz majd aktuális... illetve a színnél hogy ne olyan mintát használjak ami majd aktuális lesz az én kihívásomnál :D De eddig sikerült mindenre úgy készítenem.






Mivel csak úgy tudok időre mindkét kihívásra készülni ha előre készítem a manikűröket ami azt jelenti ha van úgy időm egymás után többet is, így lehúzhatós alapra készítettem a manikűröket, kivéve majd a mikulásosat.
 A lila egy franken lakkom egy rétegben, erre ment az essence fedője majd a minta és rendes fedőlakk.

Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid tape
- Franken Polish by Akane
- essence metal shock sealing top coat
- Seche Vite dry fast top coat
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WM04/Pure
- Moyra Stamping Plate 36 - Winter is Coming



Ez lett volna az én manikűröm, remélem tetszett. És ne feljtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.




2 megjegyzés: