2019. október 14., hétfő

318. Kihívás | Körömlakk színek 10. Csillogó

El is érkeztünk az utolsó témához ami nem más mint a csillogó, egyenlőre több kihívást nem terveztem, még egy hónap és utána egy darabig valószínű nem lesz időm a blogra, így inkább nem akartam kihívást tervezni ha valószínűnek tartom hogy időm nem lesz rá. De amint lesz ismét akkor indítok még kihívást és újra aktív leszek, de egy pár hónapig valószínű nem fog összejönni, talán teszt bejegyzés esetleg várható amint úgy jön majd ki az időmből.


Eredetileg ezt a manikűrt nem ide szántam, de miután elkészült úgy néztem pont ide illik így úgy döntöttem hogy ez lesz a téma utolsó manikűrje. Ezzel is sokkal hamarabb megvoltam, illetve majdnem egy hétig hordtam is mert nagyon tetszett a végeredmény.






Alaplakk felkenése után két rétegben kentem fel a csillogós lakkot ami holo lakk is, de pelyhek is vannak benne, nagyon szeretem ezt a lakkot. Majd erre jött az egyik kedvenc mintám és utána fedőlakk. Nem bonyolítottam túl, még is nagyon szerettem hordani mivel majdnem egy hétig hordtam is.

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- ILNP Fame
- Moyra Stamping Polish SP.07
- Seche Vite dry fast top coat
- Moyra Stamping Plate 31 - Lacelove 2

Remélem nektek is tetszik az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése