2019. október 7., hétfő

317. Kihívás | Körömlakk színek 9. Ezüst vagy arany

El is érkeztünk az utolsó előtti témához, én végül az ezüst egyik árnyalatát választottam a szürkét. Nemrég került hozzám egy szép árnyalat és úgy voltam azt szeretném a témára, igaz egy héttel előbb elkészültem, de ezt hordom is és sose tudom előre mikor vagy hogyan lesz időm. Így mikor időm is meg kedvem is van akkor inkább megcsinálom akkor, mindegy hogy az egy héttel előbb vagy mikor van, de legalább megvan nem fogok elkésni vele.



Volt is egy lemezem ami passzolt a színhez meg az adott lakkhoz, anno amiatt az egy minta miatt is vettem meg a lemezt de végül a mintát sose használtam, úgy is terveztem hogy ehhez a lakkhoz fogom majd a mintát.





Mostanában egész belejöttem a minta kitöltős manikűrök elkészítésében így most is így tettem. Régen nem tudom mit ronthattam el, pedig nem tartott sokáig elkészíteni a manikűrt, és még a jobb kezemre is elkészítettem. Hordom is amíg tudom majd.

Az utolsó képet úgy terveztem, hogy a lakkos üveghez, igaz a mintán lévő cápa nem olyan cuki mint a lakkon lévő, de mindenképp azt a mintát szerettem volna.

Alaplakk felkenése után mind a két lakkból két réteget kentem fel, a középső körömre csak a minta felhelyezése előtt kentem a második réteget. A cápát fekete nyomdalakkal nyomdáztam amit egy rózsaszín egy fehér és végül a cápás lakkal költöttem ki, mielőtt rányomdáztam volna a körmeimre kentem a második réteget a krém szürke lakkból. Ezután kentem mindre az essence metal shock vízbázisú fedőlakkjából és csak azután használtam rendes fedőlakkot is.

Amit használtam:





- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Picture Polish Sharky
- Avon color trend Scene
- Avon mark. Gel Shine Love Bug
- Moyra Stamping Polish SP.07
- Moyra Stamping Polish SP.06
- essence Metal Shock Sealing top coat
- Seche Vite dry fast top coat
- ÜC über mini: Nautical
- Moyra Stamping Plate 26 - Summertime

Majdnem el is felejtettem, van egy plüss cápám, hogy azzal is szerettem volna képet készíteni... végül sikerült azért, hiszen pont illik a témához :D





Remélem nektek is tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése