2019. szeptember 30., hétfő

316. Kihívás | Körömlakk színek 8. Lila

El is érkeztünk a következő témához, én ezt a témát a fehér vagy fekete után egyből el is készítettem, mert volt úgy időm és ötletem is. Mostanában mindig úgy készültek a témára a manikűrök azt leszámítva hogy sokkal előbb, hogy mindegyiket hordtam is. Most ezt a kettőt nem hordtam csak elkészítettem, nem szerettem volna azt hogy majd ráér mert addig van idő, de aztán közbe jön valami és végül még se tudom elkészíteni... így inkább úgy döntöttem, hogy most van időm meg ötletem és elkészítem.



Mikor néztem, hogy lila már tudtam melyik lakkot akarom felkenni, de mivel holo lakk így nem mindegyik körmömre. Amire a mintát szoktam arra egy lila krém lakkot kentem inkább, most úgy voltam vele, hogy a holo lakkot nem szeretném mintával eltakarni. Gondolkodtam mivel nyomdázzak majd eszembe jutott a p2 chrome lakkjai amiket megvettem és mivel volt lila is közte így azt választottam nyomdalakknak.





Itt is a lehúzhatós alappal kezdtem majd két két réteget kentem fel a lakkokból, a krém lakkra kentem gyorsan szárító fedőlakkot de a holora nem kentem. Majd ezután nyomdáztam a krém lakkra de arra már szintén nem került fedőlakk.

Amit használtam:




 - Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Avon True Colour Purple Oasis
- ILNP Charmed
- Seche Vite dry fast top coat
- P2 Techno Chrome Polish 060 bright image
- Moyra Stamping Plate 31 - Lacelove 2

 Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése