2019. szeptember 23., hétfő

314. Kihívás | Körömlakk színek 7. Fehér vagy fekete

El is érkeztünk a következő fordulóhoz, már előbb terveztem elkészíteni de végül nem úgy jött össze. Persze még most is előrébb vagyok hiszen egy hét múlva lesz csak aktuális a téma, de én szeretem előre elkészíteni mert sose tudom mikor lesz legközelebb időm.



A mostani téma a fehér vagy fekete, sokat gondolkodtam hogyan kéne. Én a feketét választottam végül, csak nem tudtam eldönteni a nyomda hogyan legyen, de végül sikerült dönteni és a fekete színen kívül nem is raktam bele másik színt.





 Eredetileg mindegyik körmöm fekete lakkot kapott volna és arra valamilyen színű nyomda, ezüstre gondoltam az ezüst pelyhek miatt... de végül mást találtam ki, feketével nyomdázok amire kenek matt fedőlakkot.

Mindegyik körmömre lehúzhatós alapot kentem, majd a két középsőt leszámítva két rétegben kentem a fekete lakkot, a két középsőre pedig nyomdáztam. A nyomdázott körmeimre kentem fedőlakkot mert a matt fedőlakk elkeni a nyomdát, de a többire nem kentem fedőlakkot.

Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Cirque Colors Smoky Quartz
- Moyra Stamping Polish SP.06
- Seche Vite dry fast top coat
- trend it up uv powergel matte top coat
-  BP-L045

 Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése