2019. szeptember 16., hétfő

312. Kihívás | Körömlakk színek 6. Vörös

El is érkeztünk a következő fordulóhoz ami a vörös szín, sokat gondolkodtam rajta mit lehetne, pirosat nem akartam de bordót se... aztán mentem a lakkokat megnézni mikor a kezembe akadt a választott körömlakk, amit nagyon szeretek bár ennek ellenére nagyon rég nem használtam.



Eredetileg nem terveztem, hogy hordani fogom mert valahogy nem voltam a színhez hangulatba, de végül első réteg felkenése után nagyon megtetszett magamon így úgy döntöttem még is úgy készítem el, hogy hordom és egyből mind a két kezemre. Általában csak a balt készítem el és ha megtetszik elkészítem a másik kezemre is... de most egyből mind a két kezemre készítettem. 





Az alaplakk felkenése után felkentem két rétegben a bordó körömlakkot, majd miután a minta is meglett meg a nyomda színe, jöhetett is mindre a nyomdázás. Erre kentem az essence metál fedőlakkjából és arra rendes fedőlakkot. 

Amit használtam:




 - Eveline Sensitive 8in1 total action
-  ILNP Diablo
- BP-WM01/In fire
- essence Metal Shock sealing top coat
- Seche Vite dry fast top coat
- Nicole Diary - 034

Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése