2019. szeptember 19., csütörtök

313. TESZT | Avon mark. Gel Shine | Love Bug, Scream Green, Tropic Babe

A Szeptemberi újdonságok szerencsére ugyan azok voltak mint az Augusztusi így még tudtam onnan választani hármat, nehéz is volt még így is voltak bőven amik tetszettek volna, de nem bántam meg hogy azokat választottam amiket, mert mindegyik nagyon tetszik.


Többségben ugye inkább krém lakkok vannak főleg ebbe a kollekcióba mivel gél lakk hatású körömlakkokról van szó. Mindegyik nagyon szép fényes önmagába is, de én a száradás miatt használtam gyorsan száradó fedőlakkot.

Love Bug:



Szerintem ennek a lakknak nagyon szép külömleges mályvás rózsaszín színe van, szerintem nincs hasonló a készletemben, nagyon megtetszett miután felkentem a lakkot, két rétegben van a körmeimen, volt ami már majdnem jó volt egy rétegben is de én inkább mindegyiknél felkentem a második réteget is. Itt is kentem rá gyorsan szárító fedőlakkot.



Ezt a mintát még sose használtam, így gondoltam legalább kipróbálom, nagyon tetszett a végeredmény. Egy Moyra nyomdalakkot használtam az SP-09 árnyalatát és a BM-S303 lemezéről a mintát, fedőlakk csak a minta alatt van, utána már nem használtam.

Scream Green:



Ez is egy nagyon szép zöld árnyalat, zöldből se sok található a készletemben de ennek nagyon tetszik a színe így nem bántam meg hogy kértem végül. Két rétegben van a körmeimen, önmagában is szép fényes maradna de itt is használtam gyorsan szárító fedőlakkot.



Mivel zöld lakk gondoltam valami leveles minta legyen, majd eszembe jutott a p2 chrome zöld lakkja amit kimondottan nyomázni vettem így gondoltam legalább akkor azt is kipróbálom. A pontos neve P2 Techno Chrome polish és a 130 Skylight az árnyalat neve, a minta pedig a BPL-026 lemezről van. Fedőlakk itt is csak a minta előtt van rajta, a mintára már nem használtam fedőlakkot.

 Tropic Babe:



Mondanám vagyis inkább írnám, hogy ez lett a kedvenc árnyalatom, de nem tehetem mert nem tudom választani mindegyik nagyon tetszik, sajnos nem igen adja vissza a kép a rendes színét mert nem ennyire kék, inkább kicsit zöldebb, ez a se nem zöld se nem kék de nagyon szép. Két rétegben van a körmeimen de egybe már majdnem jó volt de inkább kentem kettőt, itt nincs a képen fedőlakk de utána kentem rá a gyors száradás miatt.



Nyomdalakknak egy franken lakkom használtam ezt direkt nyomdalakknak is készítettem, a mintát pedig egy ÜC lemezről vettem az über mini: nauticalról, nem nagyon használtam a lemezt, van rajta egy cápa amiatt is vettem végül meg, de úgy éreztem ez a minta ezzel a színnel pont passzolna hozzá, fedőlakk itt is csak a minta alatt van, rá már nem használtam.


Remélem tetszettek a manikűrök amiket készítettem. Nektek valamelyik lakk megvan? Van kedvenc Avon lakkotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése