2019. szeptember 26., csütörtök

315. Lámás Franken lakkos manikűr

Mostanában nem volt olyan bejegyzésem ami nem kihívásra vagy tesztre készült volna, leginkább amiatt is mert semmi ötletem. A kihívást is ezért indítottam végül, hogy így akkor mindig van valami téma amire tudok bejegyzést készíteni. A sima lakkozásaim itt sose osztom meg, de ez a mostani annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem ebből bejegyzés is lesz.


Mikor nekiálltam lakkozni még nem tudtam mit is kéne, elsőre unikornisosat akartam ami volt a blogon is, de mivel jelenleg várok két unikornisos témájú nyomdalemezt így úgy döntöttem azt majd akkor ha ideért. Majd nézegetem mondom akkor felkenem a nemrég kevert franken lakkom és az unikornisos lemezről választottam lámás mintát. Majd úgy döntöttem hogy legyen krém lakk is egy nude árnyalat és arra mehet a minta.





Alaplakk felkenése után mindegyik színből két réteget kentem fel, ahol a láma van ott csak a minta előtt kentem fel a második réteget. A lámát egy ilyen matt lapra nyomdáztam majd kitöltöttem a franken lakkal, mikor megszáradt kentem rá fedőlakkot ami egy trend it up volt. Majd mikor láttam hogy megszáradt akkor kentem a középső körmeimre a második réteget és helyeztem fel a lámát egy nyomdázó segítségével. 

Nekem nagyon tetszik a végeredmény így biztos hogy ameddig vállalható lesz hordani is fogom, ha pedig úgy kopik meg hogy nem a minta hanem lehet javítani rajta akkor lehet még azt is megteszem ha addig persze nem unnám meg. 

Amit használtam:



- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Franken Polish by Akane
- Avon mark. Gel Shine Honey Bee
- Seche Vite dry fast top coat
- Moyra Stamping Polish SP.06
- trend it up uv powergel high shine top coat
- Moyra NO. 120 We Believe in Magic

Remélem azért nektek is tetszett az elkészült manikűröm, azt nem ígérem, hogy ez is rendszeres lesz mint a kihívás, de igyekszem majd mikor hogy sikerül bejegyzést írni mikor nincs tesztelni való amiből bejegyzést tudnék írni.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól sikerült, én is hordanám amíg csak lehet. (-: Pont ma tettem ki én is egy ilyen random bejegyzést. :D Jók azért ezek szerintem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök hogy neked is tetszik :) Nem tudom miérz nem vettem észre eddig ezt a kommentedet

      Törlés