2019. október 31., csütörtök

320. TESZT | BPS | Nicole Diary - L12

Eredetileg ezt a lemezt terveztem utoljára kitenni... de mivel igazából ma aktuális így végül úgy döntöttem ma teszem ki, és ahogy a többit terveztem azoknál marad a tervezett. Sose kértem ilyen témájú lemezt mert valahogy sose úgy jött ki, hogy aktuális lenne mert amúgy mindig tetszettek a téma manikűrjei amiket látni szoktam.




Erről a lemezről lesz szó a bejegyzésben, nekem nagyon tetszenek a minták, és most négy manikűrt is készítettem a lemezhez, mindegyiknél több mintát is használtam, egy manikűrnél használtam csak egy mintát, a többinél pedig 3-3 illetve egy manikűrnél 4 mintát is, így összesen 10 mintát használtam végül a lemezről.

1. Manikűr:





Sose készítettem kimondottan halloweenes manikűrt, amit leginkább amiatt nem tettem mivel nem voltmintám hozzá...  De amúgy persze mindig tetszett a téma.
Alapnak a Moyra Stamping Series Liquid Tape lehúzhatós alapját kentem, majd egy rétegben kentem fel a Moyra Stamping Polish SP.07 árnyalatát és két rétegben az essencecolour & go 145 flashy pumpkin árnyalatát. Nyomdalakknak kettőt is használtam az egyik az essence lakk volt amit színnek is felkentem ez a sütötök narancs, a másik pedig a Moyra Stamping Polish SP.06 árnyalata, majd fedőlakkot is kentem rá ami a Seche Vite volt.

 2. Manikűr:





Az alap itt is a Moyra Stamping Series Liquid Tape majd erre kentem két essence lakkot a love letters kiadásának a 02 i gott a crush on blue! és a 05 inkheart árnyalatait. Majd a két középsőre dupla nyomdáztam először a Moyra Stamping Polish SP.07 árnyalatával a pókhálót majd a Moyra Stamping Polish SP.06 árnyalatával a pókokat. A másik két körmömre pedig az essence sötétebbik lakkjával nyomdáztam a feliratot, fedőlakkot is használtam ami a Seche Vite volt.

3. Manikűr:





 Mint mindegyik manikűrt ezt is a Moyra Stamping Series Liquid Tape lehúzhatós alapjával kezdtem, majd erre jött az essence the gel 103 midnight sky árnyalata. Ennél a manikűrnél mindegyik mintát dupla nyomdáztam, amiket használtam a Moyra Stamping Polish SP.07 és SP.06 árnyalatai, illetve a holdhoz színnek három lakkot, az essence the gel 10 true love a colour & go 145 flashy pumpkin illetve a rimmel salon pro 311 spring yellow árnyalatait.

4. Manikűr:





Itt is a Moyra Stamping Series Liquid Tape lehúzhatós alapjával kezdtem, majd erre jött egy réteg a Moyra Stamping Polish SP.07 árnyalata amire a Moyra Stamping Polish SP.06 árnyalatával nyomdáztam a mintát, a fedőlakk pedig szintén a Seche Vite volt.


A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam a manikűröknél.

A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.



A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



  

Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése