2019. október 29., kedd

319. TESZT | Avon Color Trend | Flamingo Red, Geo Plum, Molten

Az Októberi újdonságokból két féle lakk közül lehetett választani, a nagy üveges fedőlakk volt, imádom a minden féle fedőlakkokat, de valahogy még se használom őket, így ritkán választok olyan lakkot. Végül három kis üvegest választottam és most ezeket szeretném megmutatni.




Flamingo Red:



Mikor megláttam az üvegbe egyből bele is szerettem, kedvenc színárnyalatom, egy kis extra csillámokkal ami nem olyan feltűnő benne. Szerintem nagyon szép árnyalat, az egyetlen negatívuma hogy még három rétegben se fedett teljesen, de egy negyedik réteget már nem akartam felkenni. Ettől függetlenül nekem nagyon tetszik.



Mivel pont aznap lemezek is érkeztek tesztelésre így mint általában szoktam ha együtt érkeznek meg egybe vontam egy lemez tesztjével is, ami persze most is kap majd külön bejegyzést. Szerintem nagyon jól illik hozzá ez az arany árnyalat, nagyon tetszett a végeredmény.Lehúzhatós alappal kezdtem majd rá 3 rétegben a lakk, kentem rá gyorsan száradó fedőlakkot is ami a seche vite volt, a BP-WN01/In fire nyomdalakkal és a Nicole Diary - 104 lemezzel készült a minta.

Geo Plum:



 Ennek a színe is nagyon megfogott már az üvegben is, és felkenve se csalódtam benne, ez 2 réteg a körmeimen. Nálam most nagyon betalált ez a szín, így őt mondanám kedvencnek a három lakk közül.



Lehúzhatós alappal kezdtem majd két réteg a színből, itt nem használtam fedőlakkot. A minta a Moyra Stamping Polish SP.07 és a Nicole Diary - 104 lemezzel készült.

Molten:



Ennek a lakknak is nagyon tetszik a színe, olyan kis visszafogott, bár lehet emiatt ebből is kellett azért a 3 réteg, lehet itt is elfért volna egy negyedik is de azt nem kentem fel. 



Itt is a lehúzhatós alappal kezdtem mint a másik két árnyalatnál, mind a három lakknál ez a Moyra Stamping Series Liquid Tape volt. Majd 3 rétegben a lakk, fedőlakkot nem használtam ennél a manikűrnél sem. A minta a Moyra Stamping Polish SP.06 és a Nicole Diary - 104 lemezzel készült.


Remélem azért tetszettek az elkészült manikűrük, nemsokára kint lesz majd a lemez tesztel is. Ti hogy álltok az olyan lakkokkal amik több mint 2 rétegesek?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése