2018. október 25., csütörtök

223. TESZT Avon mark. Gel Shine | Into the Dark, Spilled Ink, Wild & Bitten

Már ideért a következő három lakk is, de addig nem akartam tesztelni amíg az előző három lakkal nem készülök el, de végül ezekre nyomdáztam azokkal a lakkokkal. Három sötét árnyalatról van szó, nekem nagyon tetszenek.




Az egyik lakkot két rétegben kentem fel, mert úgy láttam az első réteg nem elég, de a másik kettőnél csak egy rétegben látható, és kipróbáltam nyomdázni is lehet velük.

Into the Dark:





Két rétegben van a körmeimen és fedőlakk itt nincs rajta, önmagában ilyen szép fényes. Kép után és minta előtt került rá fedőlakk.




Nyomdázni az Avon True Colour Cooper Gleam lakkjával nyomdáztam, és csak minta előtt van rajta fedőlakk.

Spilled Ink:





Ez egy sötét kék árnyalat, itt a képeken talán látszik is, én élőben sokszor inkább feketének láttam, egy rétegben van a körmeimen és fedőlakk nincs rajta.




Fedőlakk csak a minta előtt van rajta, utána nem tettem rá. Az Avon True Colour Frosted Peach árnyalatával nyomdáztam rá.

Wild & Bitten:





Ez az árnyalat egy sötét bordó barnás lakk, sokszor ezt is feketének láttam élőben, de persze nem az. Egy rétegben van a körmeimen és fedőlakk itt sincs rajta.




Az Avon True Colour Gold Leaf árnyalatával nyomdáztam, és szintén csak minta előtt van rajta fedőlakk.

A lemez amit használtam mind a három manikűrnél pedig a Moyou London Fashionista Collection 04 lemeze.

És ahogy a lakkok nyomdáznak:


Az első az into the dark, mellette a spilled ink, a harmadik pedig a wild & bitten, hírtelen ötlet volt, hogy kipróbáljam, így csak ilyen képekkel tudok szolgálni, a lemez pedig amiről a minta van egy Born Pretty lemez a BP-L074.


Ti szeretitek az ilyen sötétebb árnyalatokat? Esetleg megvan valamelyik árnyalat? 



2 megjegyzés: