2018. október 29., hétfő

224. Kihívás | Őszre hangolódva 2. Halloween

El is érkeztünk a második fordulóhoz ami nem más mint a halloween, kivételesen nem sikerült egy héttel előbb elkészülnöm mint eddig, hanem csak egy nappal előbb. Nem volt úgy időm illetve sokáig gondolkodtam mit is alkossak. De végül megszületett a manikűr, és kivételesen szabad kézzel készült és elégedett is vagyok vele.




Sokáig gondolkodtam rajta még is mit alkossak, mivel még mindig nincs halloween témája nyomdalemezem, vagyis nemrég lett egy amin van pókhálós minta. Pinteresten nézelődtem inspiráció után, végül meglett mit szeretnék, szellemes manikűrt ami világít a sötétben illetve mellé szempárokat ami szintén világít a sötétben.






Lehúzhatós alapot használtam a Moyra latexét, majd arra egy réteget a Moyra fekete nyomdalakkjából. A fehér a Born Pretty fehér nyomdalakkja, arra rá kentem az essence világítós lakkját, majd a Born Pretty fekete nyomdalakkjával pontoztam bele a szemeket, végül fedőlakkal zártam.

Nekem nagyon tetszett a végeredmény, addig hordom majd amíg kitart a lehúzhatós alap :D 

Készítettem sötétben világítós változatot is.

Fényképezőgéppel:


Ez nem lett annyira jó mert kicsit homályos de lehet látni amit kell, hogy világít a sötétben.

Telefonnal:



Itt talán jobban látszanak a világítós kis szellemkék, mivel régen használtam ezt a világítós körömlakkot így kicsit besűrűsödött, de körömlakk hígítóval jó lett.

Fentem írtam miket használtam, mert kép most nem készült róluk, de azért felsorolom a végén is a termékeket.

Amit használtam:

* Moyra Stamping Series Folyékony bőrvédő Liquid latex
* Moyra Stamping Polish SP.06
* Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN04/Pure
* essence nail art glow in the night top coat
* Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN03/Throne
* Seche Vite dry fast top coat


Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.



4 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett!! (-: És illik a témához, hogy világít is. (-:

    VálaszTörlés
  2. itt is megírom, hogy imádom! kifejezetten tetszik hogy szabadkézzel vannak a szellemek festve, nagyon jól áll nekik, irtó cukik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Mindenképo szellemeket szerettem volna, de mintám nem volt így maradt a szabadkézzel festés, örülök hogy tetszenek :)

      Törlés