2018. november 1., csütörtök

225. TESZT | BornPretty Nail Stamping Polish BP-WN02/Time fly, BP-WN01/In fire, BP-AC03/Bright yellow sprouts

Kivételesen csak nyomdalakkokat kértem, a szülinapi alkalom mellett kérhettem a sima tesztre is, igaz kevesebbért, kb 2 hét eltéréssel lett kérve a kettő. Még aznap elkészültem a manikűrökkel meg képekkel, csak a bejegyzés megírásáig nem jutottam el előbb. Azt leszámítva, hogy nagyon büdösek :D nincs velük semmi gondom, már ami eddig a készletemben van. Előző bejegyzésnél el is felejtettem írni, hogy kb olyan lora féle büdi szaguk van :D







Ezt is kipróbáltam mint sima körömlakkot, de most nem natur alapon hanem fekete és fehér alapra. Elég sűrű az állaga, így nem olyan könnyű szépen felkenni, de igazából nem is az a célja, nyomdalakknak pedig tökéletes. Egy rétegben jól fed, a képen is egy rétegben van a körmeimen, és a fekete és fehér alapon az is látszik milyen mint nyomdalakk. Szerintem jól működik így én bátran ajánlom. Nekem a szaga fura mivel én a Moyra nyomdalakkjaihoz vagyok szokva és azok nem büdösek, de ha ez nem zavar akkor érdemes beszerezni.






BP-WN01/In fire:

Ez az arany teljesen más árnyalatú mint a Moyra arany nyomdalakkja, sajnos akkor pont nem találtam a Moyra arany nyomdalakkját így azt nem tudom megmutatni egymás mellett. Erről is azt tudom mondani mint az ezüst párjáról, egy réteg mint sima lakk, csak sűrű állagú nehéz kenni, és nyomdalakkánt is jól teljesített.






BP-AC03/Bright yellow sprouts:

Ez a nyomdalakk is elég sűrű, viszont ez nem fedett olyan szépen egy rétegben mint a másik kettő, illetve a másik három nyomdalakk amim még van a márkától. Felkenve két rétegben látható majd a körmeimen, illetve nyomdalakként. A fehéren szépen látszik a színe, meglepődtem mert a feketén is egész jó volt, kicsit halvány de teljesen jó.






Amit én még tapasztaltam a nyomdalakkokkal az az, hogy érdemes mindenképpen lehúzhatós latexet kenni a bőrre, mert nagyon makacs a lakk és nehéz lemosni, nagyon ragaszkodó lakk. Én elégedett vagyok, még a sárgával is így csak ajánlani tudom, illetve úgy is csak nyomdalakként fogom használni őket, rendes körömlakként nem. Így én biztos újraveszem a Moyra aktuális fogyóban lévő nyomdalakkjait is, mivel azt rendes lakként is szoktam használni.

Mindegyik manikűrnél más más márkájú nyomdalamezt használtam, az első manikűrnél egy Moyra nyomdalemezt a Maharaja nevűt, a másodiknál egy Pet'la Plate lemezt a Laces nevűt, illetve a harmadik manikűrnél egy Moyou lemezt a Fashionista Collection 04 lemezét. A fekete és fehér alapok a nyomdaminta alatt pedig a Born Pretty fehér illetve fekete nyomdalakkjai. Mindegyik manikűrön van fedőlakk a Seche Vite.





Ha megtetszett volna bármelyik termék akkor a nevére kattintva kiadja hozzá a linket. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

2 megjegyzés:

  1. Tényleg jók ezek a lakkok, és a manikűrök is nagyon jól sikerültek! Az utolsó a kedvencem, olyan vidám. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit kell azt tudnak :) Köszi örülök, hogy tetszenek :) Igen az kicsit vidámabb lett :)

      Törlés