2018. november 7., szerda

227. Kihívás | Kedvenc minta összefoglaló

Sajnos véget ért a kedvenc minta kihívás, de készültem egy őszre hangolódva kihívásra is. Már máskor is vettem rész kihívásokban, de eddig még nem írtam utánuk összefoglaló bejegyzést. Ennek is eljött az ideje, így hát itt vagyok a bejegyzéssel.



Mindegyik témát nagyon élveztem, elkészíteni rá a manikűröket, egyedül a geometrikus témánál voltam kicsit bajban, mert mikor készítettem rá pont nem volt semmi elképzelésem. De végül egyedül erre a témára két manikűrt is sikerült alkotnom.

1. Pálmafa



2. Sellős



3. Toll/Álomfogó



4. Unikornis



5. Virág/Növény



6. Csipke



7. Geometrikus





8. Kedvenc újraalkotása




A bejegyzéseket a képre kattintva tudjátok megnézni. Nektek melyik volt a kedvencetek? 

2 megjegyzés:

  1. Jó kis kihívássorozat volt. (-: Háát, talán a lila Essence lakkos a kedvenc. :D De mind olyan jó lett. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi örülök,hogy tetszett és hogy részt vettél rajta :)

      Törlés