2018. augusztus 27., hétfő

204. Kihívás | Kedvenc minta - 1. Pálmafa

El is érkeztünk a kihívásom első állomására ami nem mást mint a pálmafa, nem tudom más hogy van vele, de én imádom a pálmafákat.  És mivel még benne vagyunk a nyárban, gondoltam belefér mint téma. 




Azt tudtam, hogy majd valamilyen átmenetes pálmafás körmöt szeretnék, de pontosan milyet azt még nem tudtam. Végül neten jött szembe egy ami megtetszett, és az alapján készítettem el. 

Ez volt az ötletadó manikűr:



És a manikűr amit ez alapján készítettem el.


Alaplakk felkenése után fehérre festettem ki a körmeim és arra jött az átmenet. Eddig mindig smink szivacsot használtam, de most nem volt így mosogató szivaccsal készítettem el, már amúgy is ki akartam próbálni azzal is. Kentem az átmenetre fedőlakkot hogy egységesítsem a színeket, majd nyomdáztam rá a kisujjam körmére pedig két pöttyöt tettem egy pontozóval. Végül az egészet lekentem fedőlakkal, a bőröm persze lekentem folyékony latexszel a könnyebb takarítás miatt.





Általában amit blogra szoktam mostanában készíteni azt nem hordom, csak elkészítem fotózom és leszedem... de ezt úgy terveztem hogy hordom is. Persze a bal kezemre már lustaságból nem készült el, oda csak sima lakkozást terveztem, pesze gyerkőc felkelt így azt buktam :D De max holnap...

Amit használtam:




- Astor 7in1 Nail Care 007 All At Once!
- Lovel Matt White Nr. Matt White
- essence the Gel 38 love is in the air
- essence colour&go 118 little miss sunrise
- essence the Gel 24 indian summer
- essence the Gel 12 mandarine bay
- Moyra Stamping Polish SP.06
- Moyou London Fashion Collection - 04
- BM-S303
- Mosogató szivacs az átmenet elkészítéséhez
- eBayes pontozó
- Seche Vite dry fast top coat


Tudom mostanában nem készítek képeket a használt termékekről, igazából itt nehezebben tudok képet készíteni róluk, de majd igyekszem azért, mert én is szeretem ha van a használt termékről kép.

Remélem tetszett a manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.



4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, az átmenet is olyan szép lett! (-:

    VálaszTörlés
  2. én eleinte mosogatószivaccsal csináltam az átmenetet, de a a sminkszivaccsal szebb eredmény tudok elérni, ilyen szép sose lett :'D imádom a minivadászataid :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, sminkszivaccsal szebb az átmenet, most csináltam először mosogatószivaccsal, de amíg nem tudok venni smink szivacsot addig kénytelen leszek mosogatószivaccsal ha átmenetes körmöt szeretnék, köszi örülök hogy tetszik :)

      Törlés