2018. augusztus 14., kedd

199. ManiCute - Cupcake

A ManiCute témákkal is igen el vagyok maradva, a mostani meg a következő témára már akkor megvolt a manikűröm mikor aktuális volt, na de bejegyzésig nem jutottam, így végül nem is készítettem el, mert nem tartottam aktuálisnak annyi idő elteltével. De végül most úgy döntöttem ha már megvan, és újra bele akarom vetni magam a blogolásba megírom a bejegyzést. Eredetileg az elmaradt 5 témát egy bejegyzésbe szerettem volna, na de ahhoz meg túl soknak éreztem, így külön bejegyzésbe teszem őket.




Most, hogy úgy döntöttem szeretnék visszarázodni a blogolásra és szeretnék rendszeresen bejegyzéseket is, és visszanéztem, hogy mennyivel vagyok elmaradva, azt láttam, hogy 5 bejegyzéssel, és már sajnos nem is aktívak a csajok. Így hogy én nem voltam aktív és nem figyeltem figyelemmel az aktuális témákat láttam, hogy már nem készítenek három hetente témára a manikűröket. Gondolom ők is úgy voltak/vannak vele mint én, hogy nincs már úgy rá idő.



Hát nem most készült a manikűröm így nem igen emlékszem, mit hogyan, a használt termékek le vannak fényképezve, igaz csak ennél illetve a következő témánál, de a többihez már nincsenek a használt termékekről képek.





Ez lett volna a manikűröm, szerintem nem bonyolítottam túl.


Amit használtam:




Ha esetleg valamelyik lakk érdekel kommentbe szívesen leírom a nevét ha írjátok, most lusta vagyok kikeresni és leírni, lemeznél meg úgy látom látszik minden.



4 megjegyzés:

  1. Hát valóban nincs túlbonyolítva, de nagyon kis csinos manikűröket sikerült készítened.😍 A jobboldali lemezen lévő minták pedig annyira édesek. *3*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült, olyan kis cuki lett! (-:

    VálaszTörlés