2018. augusztus 31., péntek

206. TESZT | BPS Floral BP-X44

A következő választott lemezem szintén virágos minták vannak, ez az a lemez ami az előző csomagomból kimaradt, így mindenképp szerettem volna.




Ehhez a lemezhez is két manikűrt készítettem el, szerintem annyi elég, hogy látni lehessen, hogy egy lemez hogyan teljesít. Ebbe a lemezbe se csalódtam, már alig vártam, hogy kipróbálhassam.





1.Manikűr:








 Eredetileg egy szép világos alapot szántam ennek a manikűrnek, de amit választottam csíkós volt, nem tetszett az állaga első rétegnél, végül dry rush?! (ecsetről lehúzva a felesleges lakkot, majd azzal húztam több ecsetvonást) választottam, és több lakkal ie elkészítettem az ecsetvonásokat, majd kipróválva az új essence prismatic fedőlakkal kentem le és erre jött a dupla nyomdázás a moyra fehér és fekete nyomdalakkjával.

2.Manikűr:






Alapnak a a ternd it up prisma tip 040 árnyalatát kentem fel egy rétegben, most használtam először, nem tudom miért nem kentem fel hamarabb mert nagyon szép színe van. Majd erre jött a nyomdaminta a moyra fehér nyomdalakkjával, nem emlékszem fedőlakkot használtam-e. Képek alapján elvileg használtam fedőlakkot.




Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezmény is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

4 megjegyzés:

  1. Ez a minta engem annyira nem fogott meg, megnéztem volna egy manikűrt az alsó sor középsőjével. *3* De ha választanom kéne, akkor az elsőre esne a voksom, abban tetszik, hogy ilyen össze-vissza vannak a szirmocskák. *3*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első mintással mindenképp akartam manikűrt, aztán nézegettem melyik legyen a második... de majd lesz azzal a mintávak is manikűr valamikor *-*

      Törlés
  2. Jó ez a lemez! (-: Mindkét manikűr nagyon tetszik, a második talán azért jobban, mert lila. (-:

    VálaszTörlés