2018. augusztus 23., csütörtök

203. ManiCute - Galaxy

Ez az utolsó téma amire készítettek manikűrt, további témát nem találtam sajnos. Imádom a Galaxy manikűröket, bár én nem igen készítek ilyen témájú lakkozást, bár nem tudom miért mikor nagyon tetszenek.




Ennél a manikűrnél is kiválasztottam a lakkokat, szilikonlapra csöpögtettem, na túl sok lett vagyis vastag, így végül nem olyan lett mint elképzeltem.






Na de itt senki ne kérdezze miket használtam, mert nagyon sok lakkot, amit se le nem írtam se nem fotóztam le xD Amit tudok a lemez egy Pet'la lemez és a Moyra fehér nyomdalakkj, így képről látom, hogy került rá pelyhes fedőlakk, meg sok fekete holo lakkot használtam amire emlékszem, talán piros/bordó, lila kék holo lakkok amik még lehetnek benne. Persze ezek ugye nem látszanak végül a körmeimen. Ezt is úgy készítettem, hogy a lepöttyözött lakkokat nyomdafejjel elkentem/szétkentem, majd a körmeimre ütögettem. Szerinte ezután kentem rá a pelyhes fedőlakkot, majd minta került rá és fedőlakk.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszetős lett! (-: Én is így vagyok vele, hogy tetszenek a galaxy manikűrök, de alig-alig készítettem ilyet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen nekem is nagyon tetszenek, de valamiért én nem készítek, nem tudom miért, pedig nagyon tetszenek :D

      Törlés
  2. Ezeket a galaxisos manikűröket nagyon szeretem, és ezt most gyorsan fel is vettem a listámra. *3* Ha érted, mire célzok... 8) Akármilyen lakkokat is használtál az alapjához, nagyon szép eredménye lett. *3*

    VálaszTörlés