2018. augusztus 16., csütörtök

200. ManiCute - Nyalóka

A következő téma amire a manikűr szintén kész volt időben, csak a bejegyzés megírásáig nem jutottam végül el. A téma a nyalóka, ki is találtam a manikűröm el is készítettem, de bejegyzés végül ugye nem készült. Na de most itt vagyok, úgy döntöttem ha már akkor elkészítettem és újra aktívan akarok posztolni akkor még is csak bepótolom.




Itt szintén sok mindenre nem emlékszem már. Képek alapján a két középső ujjam körmét fehérre festettem, arra átmenetet nyomdáztam, a többi körmöm meg kifestettem egy választott színnel. Illetve matt fedőlakkal kentem le.







Nekem nagyon tetszett a manikűröm mikor készült, meg így visszanézve is tetszik.

Amit használtam:




A neveket fejből persze nem tudom, ha esetleg valakit érdekel egy bizonyos árnyalat vagy lakk, akkor kommenbe szívesen válaszolok rá.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! (-: Ez a lemez nekem is megvan és szeretem is! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Már egy ideje listás volt mire végül beszereztem :)

      Törlés
  2. imádom ezt a manit, igazi nyári, jók ezek az essence lakkok is <3

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a nyomdalemezed és ezt a matt színt! *3*

    VálaszTörlés