2018. augusztus 1., szerda

192. TESZT Beauty BigBang Nail Polish 004

A Beaut BigBangtól lakk eddig a My_Dance márkájú lakkok vannak, amik nagyon szépen holoznak, jól fednek pigmentáltak stb... Ez az első saját márkás holo lakkom tőlük. 




Egy gyönyörű arany holo lakkról van szó. Az állaga inkább folyósabb mint sűrű, de nem annyira folyós hogy elfolyna a körömágynál, még pont a kezelhető kategóriába tartozik.



Három rétegben látható a körmeimen, ez az egyetlen hátrány hogy három réteges. Persze kárpótol a gyors száradása, semmiképp se akartam még fedőlakkot használni nehogy elvegyen a holo hatásból. Ablaknál (tetőtér) napfényben készültek a képek.





Eredetileg két képet akartam betenni, nem is értem miért négyet választottam ki végül, de olyan szép, hogy első négy képet kiválasztottam. Igazából mind jól sikerült, így nehéz lett volna választani.

Az ecsetével nem volt gondom, kb 0 takarítást igényelt a lakkozás vége, nagyon szépen fel tudtam vinni az ecsetével a lakkot, nem kentem mellé. Mert néha azért előfordul persze hogy mellé megy vagy megremeg a kezem azért, vagy megfolyik mert pl túl sok lakkot veszek fel stb...

Manikűrt is készítettem hozzá egy szintén Beauty BigBang nyomdalemezzel.




A mintát matricaként készítettem el, a Moyra fekete nyomdalakkját használtam, a rózsákat pedig az ilémilé curtain call lakkjával töltöttem ki. Majd felhelyeztem a körmeimre miután lekentem az rdel gél hatású fedőlakkjával.Nagyon rég készítettem matricát, így nem lett tökéletes. Másik manikűrt meg nem volt kedvem már készíteni, így maradt, meg nem lett olyan nagyon vészes. Remélem legalább is, hogy nektek is tetszeni fog.




Ha megtetszett volna nektek is akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKANE kódot akkor 10%-ék kedvezmény is jár.

6 megjegyzés:

  1. Ez valami gyönyörű! Ez a holo lakk kedvencem lett azonnal, az a minta rá meg... úúú nem hittem hogy lehet ezt fokozni, de leesett az állam, milyen szép. Ezt egyszer kérném a körmeimre bébi *3*

    VálaszTörlés