2018. augusztus 10., péntek

197. TESZT Avon mark. Gel Shine | Exposure Boost, Over Intensified, Pop Art

Már a netes képeken is nagyon tetszettek a lakkok, na de élőben még szebbek. Nem is tudok mást írni róluk. Akinek megvan, vagy látott róluk képeket biztos ez a véleménye.



Mind a három lakk tele van apró tényleg nagyon apró csillámokkal, shimmerrel, kicsit olyan mint a metál/króm poros manikűrök. Szerintem nagyon szépek, nekem nagyon tetszenek.

Exposure Boost:




Gyönyörő lilás árnyalat tele apró csilllámmal/shimmerrel, aki szereti az ilyen fajta lakkokat annak biztos tetszeni fog. Két rétegben van a körmeimen, fedőlakk nincs rajta, viszonylag hamar szárad.




A Moyra ezüst (SP.08) nyomdalakkjával nyomdáztam, és szintén egy Moyra lemezzel, a 03 Ornaments nevüvel. Fedőlakk itt sincs rajta.

Over Intensified:




Ez a kedvencem a három közül, imádom az ilyen zöldes árnyalatú sellő színű lakkokat, én legalább is sellő színűnek mondom. Szerintem gyönyörű színe van, két rétegben van a körmeimen fedőlakk nélkül.




Eredetileg nem ezt a mintát terveztem rá, de azt a lemezem égre földre kerestem nem találtam, majd mikor nem kell előkerül. A minta a Moyou Pro Collection 02 lemezével és a Moyra fekete nyomdalakkjával (SP.06) készült. Fedőlakk itt sincs rajta.

Pop Art:




Ez is egy gyönyörű árnyalat, nagyon szeretem az ilyen árnyalatú lakkokat is. Két rétegben van a körmeimen fedőlakk nélkül.




Azt tudtam, hogy a Moyra fehér nyomdalakkját fogom használni (SP.07) a lakk száradása közben találtam ki milyen mintát, két minta között gondolkodtam, de végül segítettek a dilemmámba és ez a minta lett a Bundle Monster BM-S301 lemezéről. A másik minta is erről a lemezről van amin még gondolkodtam, fedőlakk nincs rajta.

Nektek, hogy tetszenek ezek a lakkok? Ti szeretitek az ilyen fajtájú lakkokat? Azt ugye nem kell írnom, hogy én imádom mind a három lakkot. Ti még milyen mintával tudnátok elképzelni? 

Ja igen azt az Avonos képet ma szerkesztettem, remélem tetszik nektek. Készítettem egy Born Pretty illetve egy Beauty BigBanges változatot is, majd meglátjuk, hogy fogom-e tudni majd használni őket.


4 megjegyzés:

  1. Nekem "természetesen" az első lakk tetszik a legjobban, de tényleg mind szép. (-: Pedig én annyira nem is kedvelem az ilyen típusú lakkokat. Én pont a virágmintákat kedvelem a legjobban, és a geomatrikusakat is, szerintem jól állna az is ezeknek a lakkoknak. (-: És tetszik az Avonos kép is. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is teljesen lakk függő, hogy tetszik-e, de ezek nagyon :) Ezeket képzeltem el, de majd biztos kipróbálom más mintával is :) Köszi örülök, hogy tetszenek :)

      Törlés
  2. aaaah, nekem is a Over Intensified a kedvenc <3 én lemaradtam ezekről a lakkokról, melyik katalógusban van/volt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye hogy milyen szép? 😍 Talán a júliusiba lehetett benne.

      Törlés