2018. augusztus 21., kedd

202. ManiCute - Csipke

Ezt a manikűrt amit végül a csipke mintához rakok egy Avon lakk tesztjéhez készítettem manikűrnek, de mivel beleillet így úgy voltam, nem készítek külön manikűrt. 




Az eredeti Avonos bejegyzéshez csak két képet tettem ki a manikűrről, mert oda elég volt kettő. Ide már keveslettem, így még választottam hozzá két képet így négy kép lesz.






Az alap az Avon True Color Simply Cinnamon árnyalata, erre nyomdáztam a Moyra fehér nyomdalakkjával és egy Pet'la Plate lemezzel, a Laces nevűvel ami az egyik kedvenc Pe'tla lemezem emiatt is választottam. Fedőlakkal zártam a lakkozást.


4 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy a csipke az egyik kedvenc mintát, szóval, mikor megláttam a bejegyzés címét, már nagyon kíváncsi voltam, mit alkotott a mester. 8) Szép lett, de nekem itt jobban tetszik a használt mintánál a Simply Cinnamon lakk, nagyon megragadta a tekintetem. *3* Bevállalnék vele egyet. *3*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, szerintem egy nagyon szép árnyalat :)

      Törlés