2018. augusztus 18., szombat

201. ManiCute - Tavaszváró

Ezt a témát illetve az utolsó (galaxy) témát készítettem el utólag, a kettő közti témára (csipke) pont volt egy manikűröm ami pont adott volt ide, így arra nem készítettem, hanem azt teszem majd be a bejegyzésbe.



Fehér lakkal festettem ki a körmöm, szilikonlapra vagy 6 féle lakkot pöttyöztem, majd nyomdafejjel elmaszatoltam és ütögettem fel a körmeimre. Utána mikor úgy voltam, hogy jó, csillámos pelyhes lakkok ecsetéről lehúztam a felesleget és ahogy épp gondoltam kentem a körmömre, nem tudom talán ezt nevezik dry brushnak?!, majd arra került a minta és fedőlakk.







Ez lenne a manikűröm, túl sok mindent használtam ahhoz, hogy felsoroljam, de akit esetleg érdekelnek miket használtam ( papírra is lusta voltam leírni, de telefonon van kép a lakkokról...) akkor kommentbe szívesen megírom.


4 megjegyzés: