2018. augusztus 4., szombat

194. TESZT Avon Color Trend | Nights Get Funnier & True Colour | Paprika Pumps, Simply Cinnamon

Egyenlőre ez az utolsó Avonos bejegyzésem, vagyis a Júliusi újdonságból választott három lakk még nem ért ide, utána az Augusztusiba meg nem volt lakk, így onnan nem fog jönni semmi,  a következőt meg ki tudja még :D

Mivel a tesztelni való lemezek elfogytak így más lemezekről válogattam mintát, három különböző márkától.

Nights Get Funnier:





Én eredetileg ezt a lakkot zöldnek láttam telefonon, más akinek mutattam meg mondta ő kéknek látja... :D Na sebaj.




Az az igazi sötétkék lakk, mint a neve is mutatja ami már sokszor feketének tűnik. Két rétegben van a körmeimen fedőlakk nélkül. Általában lehúzhatós alapra kenem, de nem a kimondott lehúzhatós alap, hanem amit a bőr köré kell kenni, nekem az jobban bevált. Igaz úgy nehezebben tudom szépen lakkozni a körömágynál, de azért az esetek többségében sikerülni szokott szerencsére.




A mintát a Moyra arany nyomdalakkjával készítettem és egy Born Pretty lemezzel, ezt én vettem nem tesztre kaptam, majd fedőlakkal zártam.

Paprika Pumps:





Szintén két rétegben van a körmeimen, élőben nem vettem észre csak most képről, hogy valamiért buborékosnak mutatja a lakkot, nem tudom miért.... Nagyon szép színe van, nem is tudom hova rakni, se nem teljesen rózsaszín se nem teljesen lila, nagyon különleges szín.




Átmenetes nyomdázást készítettem, a Moyra rózsaszín, piros és fekete nyomdalakkjával illetve egy Moyou Londo Fashionista lemezzel, majd fedőlakkal zártam.

Simply Cinnamon:






Talán mondhatom, hogy ez lett a kedvencem a három közül mert nagyon szeretem a nude lakkokat azoknak mindenféle árnyalatait, és ez szerintem nagyon különleges és szép szín. Két rétegben van a körmeimen, ezt a manikűrt nem lehúzhatós alapra készítettem, hanem mind a két kezemre hogy ezt hordani is fogom.




Ennél a manikűrnél a Moyra fehér nyomdalakkját használtam és a Pet'la Plate Laces lemezt, mint írtam a csipkés az egyik kedvenc mintám, és ez volt az elsők között is a készletembe amin ilyen minták vannak és kedvenc lemezem is, azon belül a kedvenc mintám.

Egyenlőre most ezek lettek volna, persze azért igyekszem majd nem csak teszt jellegű bejegyzéseket készíteni, de addig csak azok lesznek amíg nem fogynak el a már megírt tesztbejegyzések. Addig is gondolkodok milyen bejegyzéseket tudnék készíteni milyen manikűröket, majd igyekszem a manicute-ra is visszatérni mert az is elmaradt mostanában sajnos.

Nektek, hogy tetszett? Szeretitek az ilyen árnyalatú lakkokat? Melyik a kedvenc színetek/színárnyalatotok? Nekem ugye a piros, de nagyon sokféle színárnyalatot szeretek amit majdnem mondhatni kedvencek.


4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik mind *-* A paprika pumps a legszebb szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszenek *-* Nekem most a simply cinnamon, gyengéim a nude lakkok a piros után *-* De a paprika pumps is nagyon szép *-*

      Törlés
  2. Simpy Cinnamon a kedvencem. *3* Vicces, mert emlékszem, a Nights Get Funnier színén, mert képen kék volt tényleg. xD Itt meg olyan feketés. Sőt, FEKETE. De nagyon szép lett manikűr, amit készítettél a lakkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az a kedvencem *-* Hát nekem telefon kijelzöjén zöld, én annak láttam, gépen akkor nem tudtam megnézni 😂 Amúgy ja, kb feketének látszik annyira sötét kék 😀 Köszi szépen 😘

      Törlés