2018. október 1., hétfő

215. Kihívás | Kedvenc minta 6. Csipke

El is érkeztünk a következő témához ami nem más mint a csipke. Nekem egyik kedvenc mintám a csipke, így mindenképp bele akartam venni a témák közé. Már egész hamar elkészültem vele, majd abba a tudatba voltam, hogy meg is írtam, mert eddig mindig sikerült is így... na de most nem. Ez után pedig már csak két téma maradt, de már készültem is egy őszies kihívással amit majd harmadikán teszek ki róla felhívást. Na de most nem ez a lényeg.


Nemrég sikerült szert tennem két Prism Polish UK márkájó lakkra, és az egyiket kentem fel épp mikor eszembe jutott, hogy arra nyomdázzak valami csipke mintát. 



Erről a lakkról lenne szó... igaz sajnos felkenve nem olyan mint az üvegbe, nem bántam volna ha több pehely is látszana felkenve mint az üvegbe, na de azt kell mondanom hogy nekem ennek ellenére is nagyon tetszik ez a lakk.

Na és akkor a manikűr.





Egyik kedvenc csipke mintám használtam, ugye említettem hogy kedvencem így azon belül is sok kedvenc mintám van. Eredetileg valami arannyal terveztem nyomdázni, de mivel kisütött a nap így gondoltam valami holo jó lenne. Végül pedig a másik Prism lakkal nyomdáztam ami egy arany holo lakk, és mint látni lehet jó nyomdázni is.

Amit használtam:



*Astor 7in1 nail care
* Prism Polish UK Drogon
* Prism Polish UK Viserion
* BP-L084
* Seche Vite dry fast top coat

Ez lett volna az én manikűröm, nekem tetszett szerettem hordani, rajtam is volt több napig a manikűr.

És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.


6 megjegyzés:

  1. tetszik hogy te sem a szokásos francia-nude csipkés manikűrt választottad, nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, és még őszies is. (-:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos lett! Tetszik, hogy ilyen sötét alapot választottál hozázá

    VálaszTörlés