2018. október 11., csütörtök

219. TESZT Avon True Colour | Cooper Gleam, Frosted Peach, Gold Leaf

A mostani avon lakkok metál lakkok, képen nagyon tetszettek is, meg persze élőben is. Na de mivel metál lakkokról van szó nem igen tudtam elképzelni mit nyomdázhatnék rájuk, így emiatt kicsit húzódott a poszt elkészülése. Igazából ez lett a harmadik nekifutás, mert elsőnél egy lakkig jutottam, majd letört a körmöm, és úgy szerettem volna ha egyformák a körmeim, majd kedvem nem volt hozzá. Most rávettem magam, hogy maximum nem nyomdázok rá, mert feketén kívül mást színt nem igazán tudnék elképzelni hozzá, mindre meg nem akartam feketét.

Végül az ezután érkezett avon lakkokra nyomdáztam velük, eredetileg is inkább nyomdalakkoknak szántam, remélve hogy jók lesznek nyomdázni.

Mivel metál lakkok ezért kicsit csíkoz így figyelni kell felkenéskor, viszonylag hamar szárad, nem is kentem fedőlakkot rá. Már egy rétegben is egész jó volt, de a csíkozás miatt én inkább felkentem egy második réteget is. 


Cooper Gleam:





Lehúzhatós alapra kentem két rétegben, majd lefotóztam, utána lehúztam és száraznak tűnt a lakk. Egy réteg is elég lett volna belőle, de mivel csíkoz így inkább kettőt kentem fel belőle. 

Mint nyomdalakk:



Az Avon mark. the gel into the dark nevű árnyalatára nyomdáztam vele. Itt a minta előtt van fedőlakk, de utána nincs.

Frosted Peach:




Ugyan az igaz erre az árnyalatra is, hogy a csíkozása miat kentem fel két réteget belőle, ezzel is jól lehet nyomdázni.

Mint nyomdalakk:



Az Avon mark. gel shine spilled ink árnyalatára nyomdáztam vele, és itt is csak a minta előtt van fedőlakk, ez egy sötét kék lakk, igaz inkább tűnik sokszor feketének.

Gold Leaf:




Erre az árnyalatra is ugyan azok igazak mint a fenti kettő lakknál, csak is a csíkiozás miatt kentem fel belőle a két réteget.


Mint nyomdalakk:



Itt szintén csak a minta előtt van fedőlakk, ez és az előző nyomdás manikűrnél annyira sötét az alap, hogy minta nélkül is tűnik inkább feketének. Pedig ez az árnyalat egy sötét bordós barnás árnyalat.

A minták pedig a Moyou London Fashionista Collection 04 lemezéről vannak.

Önmagukban is nagyon szépek a lakkok, én még esetleg egy kis csillámos/holo fedőlakkal tudnám elképzelni valami fekete, sötét mintával. Bár nem tudom milyen minta illene is rá, most nem tudok semmit elképzelni, inkább nyomdalakként fogom szerintem őket használni.

Nektek tetszettek a lakkok? Esetleg megvan valamelyik? Szeretitek az ilyen metálos lakkokat? Ti hogyan tudnátok még elképzelni?



4 megjegyzés:

  1. Nekem is megvannak ezek a lakkok, mind a metál,mind a másik új őszi kollekció. Nagy csalódás számomra a képeken bordónak látszó lakk, mert ahogy írtad is, majdnem fekete. A metál lakkok sem rosszak, nyomdázni nem próbáltam még egyikkel sem, de nekem csak mintával jönnek be. Túl halványak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se számítottam ennyire sötétre, bár nekem így is tetszenek, és az őszi sötét árnyalatokkal is lehet nyomdázni, már ahhoz is kész a bejegyzés, majd csak ki kell tennem, én meg inkább nyomdalakknak fogom szerintem használni, azoknak tökéletesek :)

      Törlés
  2. Jó lett a bejegyzés. (-: Hát, így magában én sem igen kedvelem a metalos lakkokat, de nyomdázni tényleg szépen lehet velük.

    VálaszTörlés
  3. Köszi :) Olyan érdekes magába felkenve, szerintem szépek csak furák, mintha hiányozna rópa valami, mondjuk egy kis holo fedő + minta, így még el tudom képzelni, de szerintem inkább marad mint nyomdalakk, annak nagyon jó :)

    VálaszTörlés